حزب را به خانه‌های مردم ببرید - اصغر کریمی

حزب را به خانه‌های مردم ببرید – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۵۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حزب کمونیست کارگری حزب شما است. حزب زنان شجاع و آزاده است. حزب دانشجویان و دانش‌آموزان است. حزب بازنشسته‌ها و کارگران نفت و هپکو و هفت‌تپه و فولاد و ماشین سازی‌ها است. حزب مردم آزاده کردستان و بلوچستان است. این حزب معلمان شریف و استادان آزاده است. این حزب ضد اعدام و ضد حکومت مذهبی است. حزب انقلابیونی است که بخاطر عدالت و آزادی در صف اول انقلاب ایستاده‌اند. این حزب تغییرات بنیادی برای یک جامعه انسانی و شاد و مرفه است. این حزب دهها سال است در صف اول مقابله با حکومت مذهبی و خود اسلام و هر نوع خرافه‌ای جنگیده است. حزبی که از روز اول فعالیتش تا کنون اعلام کرده است که جمهوری اسلامی با کلیه جناح‌ها و نهادهایش با کلیه قوانین و ارگان‌هایش باید نابود شود. از ریشه باید نابود شود. این حزب انقلاب زن زندگی آزادی است و برای پیروزی آن با تمام توانش فعالیت میکند.

این حزب شما است. به این حزب برای به پیروزی رساندن انقلاب زیبایمان نیاز داریم. اهداف این حزب اهدافی انسانی برای خوشبختی تک تک مردم و رفاه و آزادی برای کل جامعه است. برای رهایی از شر همه تبعیض‌ها و نابرابری‌ها است. حزبی برای کوتاه کردن دست تمام استثمارگران و مفتخوران از زندگی مردم است. حزب حاکم شدن شوراهای مردم و دخالت آحاد مردم در سرنوشتشان است نه حکومت بالای سر مردم.

هر چه این حزب وسیعتر و قدرتمندتر شود، هر چه بیشتر واحدها و شبکه‌هایش در شهرها و مراکز کار و تحصیل پا بگیرد و نفوذ توده‌ای آن وسیعتر شود نقش بسیار موثرتری در سرنگونی، در تسریع سرنگونی و تلفات کمتر خواهد داشت. انقلاب بدون یک رهبری شایسته به جایی نمیرسد.

به حزبتان بپیوندید. حزب و اهداهش را به دیگران معرفی کنید. اهمیت آنرا به دوستان و اعضای خانواده‌تان توضیح دهید. دور و بری‌هایتان را تشویق کنید تلویزیون کانال جدید را ببینند. سایت‌ها و مدیای اجتماعی‌اش را به دیگران نشان دهید. اسم حزب را روی در و دیوارهای شهرتان بنویسید. اطلاعیه‌هایش را به دیگران برسانید. خبرهای شهرتان را برای حزب بفرستید. با ما تماس بگیرید تا در مورد نحوه فعالیت با حزب شما را راهنمایی کنیم.

منتظر تماس شما هستیم.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *