ترنس‌ها و سایه شوم اسلام - عطیه نیک‌نفس

ترنس‌ها و سایه شوم اسلام – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۵۷۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در خبرها آمده که “ترنس‌های بی‌خانمان شهر به گرم‌خانه‌ها راه ندارند و یخ می‌زنند! ”

در جامعه‌ای که نظامش اسلامی و حکم، حکم قرآن است، بی‌حقوقی بیداد می‌کند و جان انسان‌ها ارزان است. مخصوصاً اگر مخالف قالبی باشی که اسلام و رژیم اسلامی تلاش می‌کند بر زندگی انسان‌ها از هر لحاظی مثل جنسیت، مذهب، پوشش، تفریحات، تفکر، شیوه زندگی و هر آنچه به انسان‌ها مربوط می‌شود، تحمیل کند.

انسان بودن و حقوق انسانی داشتن از منظر رژیم اسلامی جرم است، چه برسد به اینکه جنسیتی و یا گرایش جنسی‌ای متفاوت از تعریف رژیم داشته باشی که در این صورت حتی حق حیات هم نداری چه برسد به دیگر حقوق! اینها نه‌تنها هرگز توسط رژیم اسلامی به‌عنوان انسان به رسمیت شناخته نمی‌شوند؛ بلکه همواره در معرض سرکوب، تجاوز، زندان، شکنجه و اعدام بوده‌اند. درحالی‌که همه انسان‌ها با ویژگی‌ها و شرایط فیزیکی و روحی منحصربه‌فردی متولد می‌شوند، اما جمهوری اسلامی این تفاوت‌ها را در بهترین حالت بیماری می‌خواند و این اوج رذالت و جنایت در حق انسان‌هاست.

نظام فاسد سرمایه‌داری اسلامی، با داشتن قوانینی سراسر ضد انسان و انسانیت باعث شده است که در این فصل سرد، ترنس‌ها در شرایط بسیار نامساعد، در نبود امکانات اولیه زندگی، با سایه سیاه مرگی دست‌به‌گریبان باشند که رژیم اسلامی برای آنها رقم زده است.

نفس کرامت انسانی با رژیم اسلامی و اسلام در تناقض است. در هم پیچیدن طومار رژیم اسلامی، این نظام متعفن و جنایت‌کار، هدفی است که انقلاب “زن، زندگی، آزادی” در پیش دارد. هدفی که قطعاً بعد از نابودی رژیم اسلامی، انسان‌ها را به حقوقشان خواهد رساند و صاحب حرمت و کرامت خواهد کرد.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *