نبرد بی امان با حکومت تجاوز - عبدل گلپریان

نبرد بی امان با حکومت تجاوز – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۵۹۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

عفو بین الملل روز چهارشنبه ۶ دسامبر اعلام کرد،  ۴۵ نفر از معترضان انقلاب زن زندگی آزادی، شامل ۱۲ زن، ۷ کودک و ۲۶ مرد بعد از بازداشت مورد تجاوز گروهی ماموران حکومت اسلامی قرار گرفته اند.

این اولین بار نیست که نمایندگان خدا، اسلام و قرآن، زنان، جوانان و کودکان را مورد تجاوز جنسی قرار می دهند. تاریخ ۴۴ ساله حکومت اسلامی و فرامین پیامبران مذهبی از هر دین و آیینی در هر دوره ای از قرون با تجاوز، شکنجه و قتل و کشتار درهم آمیخته است.

آنچه که قابل توجه است این می باشد که حاکمان اسلامی ضربه های سخت و جبران ناپذیری از قدرت انقلاب زن زندگی آزادی خورده اند. جانیان حکومت اسلامی در جریان انقلاب مردم ایران همه اهرمهای ضد انسانی سرکوبشان را بکار بردند. اعدام کردند، به صف تظاهرات جوانان شلیک کردند، بیش از پانصد نفر از کودکان، زنان و جوانان را به قتل رساندند و به شنیع ترین روش و ابزار تجاوز که در اصول و آیین اسلام مکتوب شده است دست بردند. تمام اعمال وحشیانه را برای مرعوب کردن مورد استفاده قرار دادند اما جامعه نه تنها مرعوب نشد بلکه همچنان خشم و اعتراض خاموش نشدنی خود را با امید به پیروزی در دانشگاهها، مدارس، مراکز کارگری و در و اعتراضات اجتماعی ادامه می دهد.

زنان و دختران شجاع قادر شده اند نه تنها حجاب این سمبل توهین، تحقیر و بردگی را آتش زده و به زیر پا بیافکنند بلکه لایحه حجاب را به دستبندی بر دستان نمایندگان حکومت در مجلس تبدیل کرده اند که بعد از ماهها در مقابل موج بی حجابی هنوز نتوانسته اند این درد جانکاه خودشان را درمان کنند.

در این نباید کمترین تردیدی به خود راه داد که همین امروز نیز این تعرض کثیف اسلامی نسبت به زندانیان سیاسی بی پاسخ نمی ماند.همچنین پیروزی انقلاب زنانه در ایران در اولین قدم بانیان و مجریان تجاوز و توحش قرون وسطایی را در دادگاههای مردمی به محاکمه خواهد کشید. پاسخ کوبنده زنان، جوانان، خانواده های دادخواه، کارگران، معلمان، فعالین و شخصیتهای شناخته شده انقلاب زن زندگی آزادی سازمان یافتگی در تداوم اعتراضات روزمره علیه حکومت تجاوز برای به زیر کشیدن آن است.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *