برابری جنسیتی، نابودی رژیم اسلامی - عطیه نیک‌نفس

برابری جنسیتی، نابودی رژیم اسلامی – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۶۲۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور رژیم اسلامی در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه شاخص‌های عدالت جنسیتی را تعیین کرده‌اند، گفته: “با تک‌تک سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها جلسه برگزار کرده‌ایم… و هر شش ماه از دستگاه‌ها گزارش وضعیت اقدامات عدالت جنسیتی را می‌گیریم. وی همچنین اضافه کرده “برابری جنسیتی ظلم به زن است.”

این دوگانه‌گویی و فریب و دروغ احترام به زن و حقوق زن را همیشه در گفتار و رفتارشان داشته‌اند. برای فریب زنان بهشتشان را وعده داده و زیر پای مادران می‌گذارند. همان مادرانی که به‌خاطر نداشتن حجاب شلاق می‌خورند. همان مادرانی که اعدام شده‌اند. همان مادرانی که به دلیل مخالفت و مبارزه‌شان با رژیم و یا دادخواهی فرزندانشان سال‌هاست در زندان‌اند و امروزه تحت‌فشار مبارزات برابری‌طلبانه زنان، مسئول امور زنانشان مجبور به ظاهرسازی و دم‌زدن از “عدالت جنسیتی” شده است. مزدوران رژیم اسلامی از ظلم به زنان حرف می‌زنند درحالی‌که همین چند روز پیش در روز تولد فاطمه که خود نمونه‌ای از زن مورد سرکوب اسلام است، رؤیا حشمتی را به دلیل بی‌حجابی شلاق زدند. این است تمام همان “عدالت جنسیتی” و حقوق زنی که اسلام و رژیم اسلامی از آن دم می‌زنند و حالا انسیه خزعلی از ضرر و زیان برابری جنسیتی برای زنان می‌گوید!

برابری جنسیتی مفهومی است که نه‌تنها اسلام و رژیم‌های اسلامی هرگز آن را به رسمیت نشناخته‌اند؛ بلکه به‌درستی می‌دانند روزی که زنان به حقوق انسانی‌شان دست پیدا کنند، حتماً روز مرگ رژیم اسلامیست. روز از قدرت افتادن مذهب در جامعه‌ای سکولار است. برابری جنسیتی خواست تمام زنان آزادی‌خواه است، زنانی که ۴۵ سال است جسورانه با قوانین سرکوبگرانه رژیم اسلامی جنگیده‌اند و توانسته‌اند صدای “زن، زندگی، آزادی” این انقلاب پیشرو و مترقی را به گوش دنیا برسانند.

در جامعه‌ای که زن در آن بی حقوق است، هیچ انسانی حقوق انسانی ندارد و نمی‌تواند در آرامش زندگی کند. برابری جنسیتی که از حقوق اولیه و از دستاوردهای مدرنیسم است هرگز با وجود اسلام و رژیم اسلامی در قدرت که می‌خواهند زنان را با سرکوب و شکنجه‌های قرون‌وسطایی از جامعه حذف کنند، قابل‌تصور نیست. برای داشتن جامعه‌ای که در آن برابری جنسیتی وجود داشته باشد و انسان‌ها با داشتن حقوق برابر دنیایی بهتر را بسازند؛ باید مبارزه متشکل با رژیم ضدزن اسلامی را تا نابودی آن ادامه دهیم.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *