شروین، آوازخوان "زن، زندگی، آزادی" - عطیه نیک‌نفس

شروین، آوازخوان “زن، زندگی، آزادی” – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۶۲۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“ترانه جدید شروین حاجی‌پور با عنوان “آشغال” پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتشار آن در اینستاگرام، فقط در صفحه خود او بیش از ۳۰ میلیون بار دیده شده است.”

رژیم جنایت‌کار اسلامی ۴۵ سال است که تمام مطالبات به حق و انسانی مردم را با توحش پاسخ داده است. از تمام امکاناتش از قبیل صداوسیما، بسیج، سپاه، آموزش‌وپرورش و غیره استفاده کرده تا مردم را تحمیق و ساکت کند و همواره این توهم که می‌تواند مردم را سرکوب کند تا دست از مبارزه بردارند را داشته است.

اما در جبهه مقابل رژیم مردمی قرار دارند که با دست خالی، مردمی که حتی بدون دسترسی کافی به اینترنت، مردمی که معیشتشان به سخت‌ترین شکل ممکن می‌گذرد علیه رژیمی می‌جنگند که از هیچ جنایت و فسادی دریغ نمی‌کند. اما آنها هیچگاه دست از مبارزه نمی‌کشند تا جایی که هر لحظه صحنه‌هایی بی‌بدیل از مبارزه را به نمایش می‌گذارند.

بازدید میلیونی از ترانه جدید شروین فقط یک اتفاق نیست! این نشان‌دهنده یک انقلاب پیشرو ست، انقلابی که پرقدرت به جلو گام برمی‌دارد و مردمی که بدون لحظه‌ای مکث از مبارزان راه آزادی حمایت می‌کنند، هدفمندانه و متشکل مطالباتشان را پیگیری می‌کنند و به مبارزه علیه اسلام و رژیم اسلامی در قدرت بی‌وقفه ادامه می‌دهند. مردمی که مبارزان جسوری همچون شروین را که باوجوداینکه با قید وثیقه آزاد است، چنین ترانه‌های انقلابی را می‌سازد، به‌خوبی می‌شناسند و از او در ابعاد میلیونی حمایت می‌کنند.

شروینی که با ترانه زیبای “برای” رنگی جاویدان و جهانی به انقلاب “زن، زندگی، آزادی” زد. همه دنیا موزیک متن این انقلاب را ترانه شروین می‌دانند و با افتخار آن را زمزمه می‌کنند. شروین بازهم نشان داد که این مردم در مبارزه علیه فساد، جنایت و سبعیت اسلام و رژیم اسلامی کوتاه نمی‌آیند و مبارزه را تا رسیدن به هدف که همان برپایی جامعه‌ای انسانی، بدون تبعیض و بر پایه برابری است ادامه می‌دهند.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *