اسلام به عقب برنمی‌گردد، مدفون می‌شود! - محسن ابراهیمی

اسلام به عقب برنمی‌گردد، مدفون می‌شود! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۴۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، با اشاره به تأکید ولی‌فقیه بر حضور در انتخابات اظهار نگرانی کرده است که “اگر خدای‌ناکرده برای این نظام اتفاقی بیفتد اسلام ۲۰۰ سال به عقب برمی‌گردد”.

بر منکرش لعنت! پیش‌بینی “داهیانه” سردار درست است؛ اما با یک تفاوت. اسلام ۲۰۰ سال به عقب بر نمی‌گردد. همان‌ها که عمامه‌ها را پرانده‌اند، اسلام آن عمامه‌داران را به لجنزاری روانه خواهند کرد که متعلق به ۱۴۰۰ سال پیش است. اسلام به‌عنوان یکی از فاسدترین، جانی‌ترین، دغل‌کارترین ایدئولوژی‌های مذهبی که از تمام منفذهایش خون و چرک و کثافت ترشح می‌کند، تماماً مدفون خواهد شد.

اما سؤال این است که این‌همه نگرانی از کجا منشأ می‌گیرد؟ چه اتفاقی رخ‌داده است؟ مگر خدا مرده است که حکومت خدا بر زمین آن‌هم به دستان نایب امام‌زمان این‌چنین بر خود می‌لرزد؟ مگر قرار نبود که پرچم الله‌اکبر را در بلاد کفر به اهتزاز در بیاورند؟ مگر قرار نبود کربلا را فتح و قدس را آزاد و کنند و در کاخ سفید عربده الله‌اکبر بکشند؟ مگر قرار نبود حتی کشورها را به دریا بریزند؟ مگر همین تازگی‌ها نبود که معظم له، همان نایب فاسد و قاتل امام‌زمان فرمایش کرد که به قله‌ها نزدیک می‌شوند؟

از “انتخابات” شان می‌ترسند چون می‌دانند در آن روز مضحک که قرار است؛ مثلاً ابراهیم رئیسی در مشهد با خودش رقابت کند، از بازیگران انقلاب “زن زندگی آزادی” خشم و نفرت و انزجار و چه‌بسا امواج اعتراض تحویل خواهند گرفت و بار دیگر معلوم خواهد شد که حکومت اسلامی و مردم در مقابل هم‌اند. دشمن هم‌اند! از “انتخابات” می‌ترسند؛ چون آبروریزی است که بخواهند با سید علی و حوض خونینش، مردم جهان را سرکار بگذارند که مشروعیت مردمی دارند!

اما منشأ اصلی ترس و وحشت اساساً مربوط به کابوسی است که انقلاب ژینا/مهسا برجانشان مستولی کرده است. خامنه‌ای کمی قبل از این انقلاب با این سخنان که “خدای سال شصت همان خدای امسال است” در فکر احضار خدای خونخوار دهه شصت برای نجات عمامه و خیمه‌گاهش بود. اما به جایش انقلاب تحویل گرفت. انقلابی که او را آن‌چنان آشفته کرد که حتی دچار مالیخولیای وحی شد و برای ابلهان دوروبرش داستان بافت که گویا بیست سال پیش در پله خانه حاج‌قاسم سخنان “گیرایی” گفته بود که از زبان او جاری می‌شده؛ اما در واقع حرف‌های خدای متعال بوده‌اند! این هیچ‌چیز نیست جز جنون وحشت فسیل‌های بازمانده از غار حرا!

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *