یک ورق از دفتر زندگی در ایران- کیوان جاوید

یک ورق از دفتر زندگی در ایران- کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۷۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

شهردار شهر قدس پس از شکست تیمش، بازیکنان رقیب را “راهی رُفتگری کرد.”

سعید شهلی، شهردار شهر قدس (قلعه حسن خان) در استان تهران، پس از شکست تیم شهرداری مرکزی این شهر در فینال مسابقات فوتسال درون‌سازمانی، سه بازیکن تیم رقیب را به‌عنوان پاکبان به حوزه خدمات شهری فرستاد.

این خبر فقط ویژه ایران است؛ مربوط به کشوری که حتی گانگسترها و سران بی‌رحم کارتل‌های مواد مخدر در مقابل این وحشیگری لُنگ می‌اندازند. تصورش هم غیرقابل‌باور است که در یک کشور، یک مقام حکومتی دست به چنین عمل شنیعی بزند. انگار در دوران حمله چنگیزخان و تیمور لنگ، یا دیگر امپراطورها هستیم که به هر کجا پا می‌گذاشتند، می‌کشتند و آتش می‌زند و به بردگی می‌گرفتند. آنچه این جانیان هنوز خوب نفهمیده اند این واقعیت است که عمر حکومتشان به شماره افتاده است.

سازمان تأمین اجتماعی یک میلیون تومان از مستمری برخی بازنشستگان کسر کرد.

در پی اعتراض‌های گسترده بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد مبلغ کسر شده از مستمری اسفندماه برخی از بازنشستگان بازگردانده می‌شود. ماجرا از اینجا شروع می‌شود که سازمان تأمین اجتماعی قرار است مبلغ ۱۵ میلیون تومان طی چند قسط کم کند تا این بازنشستگان در ۵۲ درصد سهام پتروشیمی شریک شوند؟! اقدامی که این بازنشستگان از آن بی‌خبر بودند. حالا که گند این کار درآمده است تأمین اجتماعی این دزدی یک‌میلیونی تومانی از بازنشستگان را پس داده است.

این هم شبیه ماجرای فرستادن زوری مردم ایران به بهشت است. می‌خواهند به‌زور “پول‌دارت”؟! کنند. در واقعیت اما قرار است این دزدی خرج فلان آخوند مفت‌خور یا فلان نیروی سرکوب شود، یا به‌سادگی این پول به‌حساب آقازاده‌ها واریز گردد. بازنشستگان اما با تاباندن نورافکن به روی دزدان حکومتی، آنها را بی‌آبروتر از همیشه فراری داده‌اند.

جریمه سه میلیون‌تومانی برای مخالفان حجاب اسلامی

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، اذعان کرد گشت ارشاد پلیس باعث “درگیری‌هایی در عرصه عمومی جامعه” می‌شد و افزود که تصاویر برخورد مأموران پلیس با زنان “مورد سوءاستفاده دشمنان انقلاب و ایران قرار می‌گرفت” که با جریمه‌های نقدی این تصاویر نامطلوب از بین می‌رود.”

شکست حجاب جمهوری اسلامی یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های سیاسی این حکومت است. درگیری‌های مداوم مردم با لشکر اوباش اسلامی این حقیقت را آشکار کرده است که این حکومت از پس این مردم بر نمی‌آید. حالا جریمه را پیش کشیده‌اند تا هم شکست مفتضحانه خود را توجیه کنند هم تا جایی که ممکن است از این راه هم مقداری بر غارتگری خود بیفزایند. مردم در برابر این دزدی نیز حق حکومت را کف دستش خواهند گذاشت. این رژیم باحجاب آمد و بی‌حجاب سرنگون می‌شود.

سردبیر این شماره:کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *