خون شویی حسن روحانی- محسن ابراهیمی

خون شویی حسن روحانی- محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۹۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حسن روحانی در دیدار با اعضای تحریریه روزنامۀ اعتماد به آنها گفته است که تعیین وزرا را بدون استثنا با “رهبر” چک و هماهنگ می‌کرد. وزرای کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش‌وپرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، همگی “پس از “هماهنگی” با نظر “رهبر” معرفی یا انتخاب می‌شدند و در هر دو دولت، رهبر جمهوری اسلامی موافقت خود را با انتصاب محمدجواد ظریف به وزارت امور خارجه اعلام کرد!

آیا گوشه‌ای از زندگی مردم را می‌توان پیدا کرد که یکی از این وزرا در تباه‌کردنش نقشی بلاواسطه نداشته باشد؟ می‌دانیم که اینها مسئول مستقیم تباهی زندگی مردم، مسئول مستقیم فساد و دزدی و قتل و کشتار مردم بوده‌اند. به این اعتبار اظهارات حسن روحانی به‌سادگی یعنی اینکه جناب رهبر خودش هم در همه این وضعیت نقش اصلی را داشته است.

این اظهارات حسن روحانی دقیقاً شبیه اظهارات همه رؤسای جمهور قبلی حکومت است و اهداف مشابهی دارد منتهی در شرایطی کاملاً متفاوت با دوره‌های گذشته. هدف، خون شویی از دستان خود و جناح و دارودسته خود در شرایطی است که در داخل ایران، شبح انقلاب زن زندگی آزادی بالای سرشان چرخ می‌زند و در جهان، طنین “جنایت علیه بشریت” توسط حکومت اسلامی” از شورای حقوق بشر سازمان ملل به گوش می‌رسد.

این از ویژگی‌های حکومت اسلامی است که سرانش باهم می‌چاپند؛ باهم دزدی می‌کنند؛ باهم جنایت می‌کنند؛ به‌خاطر سهم بیشتر از چپاول به جان همدیگر می‌افتند؛ هر وقت هم لازم شد دزدی همدیگر را رو می‌کنند و البته همه رؤسای جمهورش بدون استثنا، رؤسای جمهور پیش از خود را مسئول فقر و بیکاری و تورم و اوضاع فلاکتبار مردم معرفی می‌کنند و خامنه‌ای هم که رئیسشان است هر وقت دهانش را باز می‌کند انگشت اتهام را به‌سوی مقامات و رؤسای جمهور قبلی نشانه می‌رود!

از نظر خالقان انقلاب زن زندگی آزادی، این اظهارات حسن روحانی نشانه دیگری از رعشه‌های مرگ نظامشان است که بر تن و جان سران حکومت افتاده است و در سراشیبی سقوط به سروصورت همدیگر چنگ می‌زنند. مردم با انقلابشان علیه کل نظام اعلام کرده‌اند که برایشان مهم نیست باندهای درون حکومت چه عنوان و چه لقبی روی خود می‌گذارند و چطور به هم می‌پرند، مهم این است که مردم انتخاب کرده‌اند همه آنها و در رأس آنها خامنه‌ای را ساقط و کل عمارت اسلامی را ویران کنند.

 

سردبیر این شماره:کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *