ننگ و نفرت برشما صدا وسیما! – نسان نودینیان

مندرج در ژورنال شماره ۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

پرواز ۷۵۲ سقوط نکرد. سپاه پاسداران عامدانه با شلیک دو موشگ تمامی سرنشیتان این پرواز را در آسمان قتل عام کرد.

۱۸ دی ۱۳۹۸ – ۸ ژانویه ۲۰۲۰ روزی سیاه، روز قتل عام ۱۷۶ نفر درآسمانی خونین بود که حکومت اسلامی ایران ساعت ۶:۱۹ دقیقه صبح پرواز مسافربری متعلق به هواپیمایی بین‌المللی اوکراین از مبدأ تهران به مقصد کی‌یف را هدف دو موشک پدافند هوایی سپاه پاسداران قرار داد. به فاصلهٔ ۲۴ ثانیه از سامانهٔ موشکی تور پدافند هوایی سپاه پاسداران دو موشک شلیک شدند و کمی بعد این هواپیما در نزدیکی شاهدشهر استان تهران سقوط کرد. همهٔ ۱۷۶ سرنشین این پرواز جان باختند.

امروز ۱۸ دی ۱۴۰۰ خانواده های جانباختگان درمحل این جنایت خونین تجمع کرده و با محکوم کردن این جنایت تاریخی خشم و نفرت خود را نثارحکومت اسلامی کردند. همزمان با این تجمع مزدوران صدا و سیما با نمایشی تهوع آور اعلام کردند پرواز ۷۵۲ سقوط کرده است و با به پروا درآوردن هلیکوپترمقداری گل به اطراف محل این جنایت تاریخی پخش کردند.

«حقیقت، عدالت» و «دادخواهی» جواب قاطع مردم معترض نسبت به حکومت اسلامی و صدا و سیمای منفورش بود.

دو سال از این جنایت خونین گذشت. مردم مصمم تر از همیشه در کنار جنبش دادخواهی و خانواده های پرواز ۷۵۲ و در حمایت از آنها در سراسر ایران و جهان ایستاده و صدای نابود باد حکومت اسلامی را فریاد می زنند. جامعه بین الملل باید این ویرانگران انسانیت را به منشور اعتراض خود اضافه کند.

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *