انقلاب و مراکز اسلامى خارج کشور – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۳۷۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

به گزارش ایران انترنشنال به نقل از نشریه تایمز، “هم‌زمان با افزایش درخواست‌ها برای تعطیل شدن مرکز اسلامی بریتانیا در لندن، وابسته به جمهوری اسلامی، تام توگندات، وزیر امنیت بریتانیا، این مرکز را یک “تهدید شوم” علیه این کشور توصیف کرد.”

اظهارات این چنینى وزیر امنیت بریتانیا، حاکى از تاثیرات اعتراضات گسترده و پرجمعیت و رو به رشد ایرانیان خارج کشور است.

سالهاست که ایرانیان خارج کشور به حضور جاسوسان رژیم در اینگونه مراکز اسلامى و مساجدى که با هزینه هاى بالا، توسط رژیم ایران اداره میشوند، اعتراض کرده و میکنند. اما حضرات، با توجیهات خر رنگ کن نسبیت فرهنگى، هر اعتراضى را بى جواب میگذاشتند. این انقلاب شکوهمندِ زن زندگى آزادى است که این حضرات را واداشته است که از “تهدید شوم” رژیم اسلامى حرفى بزنند و شکوه کنند.

در رابطه با همین مرکز اسلامى لندن چندى پیش، خبرها حاکى از این بود که بیش از ۱۰۹ هزار پوند از دولت بریتانیا براى جبران خسارت‌های ناشی از کرونا دریافت کرده است. این در حالی است که این مرکز، مراسمى نیز براى  یادبود تروریست مشهور قاسم سلیمانی ترتیب داده بود که مورد عتاب و خطاب  و اخطار مرکز ناظر بر انجمنهاى خیریه قرار گرفته بود.

با توجه به دو دوزه بازیهاى مشمئز کننده دول غربى و نظر به مماشات این دول با رژیم اسلامى، تنها راه عملى و تاثیرگذار براى تعطیل کردن این نوع مراکز جاسوسى، مبارزات متحدانه و ابتکارات عملى اعتراضی ایرانیان مقیم خارج است که در متن انقلاب زن زندگی آزادی بی تردید تاثیراتش به مراتب بیشتر است.

تمامى مراکز وابسته به رژیم اسلامى در خارج از کشور باید بسته شوند و مقام های مسئول آن باید مورد تعقیب قانونى قرار بگیرند.  این خواست و فرمان انقلاب زن زندگی آزادی است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *