امام جمعه لاهیجان: شهر دارد سقوط می کند! – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۳۸۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

وب سایت حکومتی انتخاب: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه لاهیجان در توئیتی درباره وضعیت حجاب نوشت: الو از لاهیجان به مرکز؛ صدای من رو دارید؟ شهر داره سقوط میکنه! فرماندهان و سرباز‌های ما اسیر شدند. ما تا آخر هستیم …

امام جمعه لاهیجان احتمالا نمیداند که تهران هم سقوط کرده. شیراز و اصفهان و تبریز و سنندج هم سقوط کرده اند بقیه شهر ها هم همینطور. شهرها یکی پس از دیگری دارند سقوط میکنند. زیراب مذهب زده شده. زیراب حجاب زده شده. بیخود نیست که فرماندهان اصلی ترین ارگان سرکوب حکومت اینگونه روحیه باخته اند. بیش از بیست سال قبل منصور حکمت نوشت ایران صحنه هجوم قدرتمند جنبش ضد اسلامی خواهد بود. این هجوم خیلی وقت است شروع شده و حالا به جایی رسیده که امام جمعه ها از سقوط شهر صحبت میکنند.

تعرض با سلاح بی حجابی یک حرکت و جنبش هدفمند جامعه برای سقوط جمهوری اسلامی است. باید قله های بیشتر را با به میدان آوردن نیروی بیشتری فتح کرد. امام جمعه ها و همه ویروس های خطرناک ضد زندگی جمهوری اسلامی باید این ارتش سهمگین آزادی و رهایی را در مقیاس میلیونها نفره ببینند. این نیروی عشق به زندگی و شادی و خوشبختی در ایران بسیار فراتر از این است که این جماعت کپک زده اسلامی رژه آنها را با بهت و وحشت به نظاره نشسته اند. وقتی  همه زنان و دختران با حمایت تمامی مردان و پسران به همین جنبش بی حجابی فی الحال موجود بپیوندند کار جمهوری اسلامی تمام می شود. بی حجابی یک جنگ سیاسی و در ادامه انقلاب زن زندگی آزادی است. این انقلاب به این معنا دارد در عمیق ترین لایه های فکری – فرهنگی، ریشه های حکومت اسلامی را می خشکاند.

در این نبرد همه مردم در سنگر زنان ایستاده اند. همه جنبش های مبارزاتی موجود در ایران حامی و همسنگر جنبش ضد اسلامی بی حجابی اند و بر هیچکس پوشیده نیست که پیروزی در هر سنگری یعنی تضعیف بیشتر حکومت و قدرت گیری صف انقلاب برای سرنگونی جمهوری اسلامی.

زنده باد شما دختران و زنان شجاع که زمین را زیر پای این اوباش داغ کرده اید. زنده باد شما دانشجویان و دانش آموزان، شما جوانان و شما مردم آزاده که دارید همه جا را فتح میکنید. سرنگونی در چشم انداز است. در این کوچکترین تردیدی نیست.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *