حکومت درمانده و کودکان هنجار شکن – سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۳۸۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

به نوشته وب‌سایت رجانیوز، وابسته به نهادهای امنیتی، مدرسۀ “مزرعۀ کودک اکسین” در آمل بخاطر آنچه فعالیتهای هنجار شکنانه نامیده شده پلمب شد. از اتهامات مطرح شده علیه این مجموعه می‌توان به “برنامه‌ریزی‌های هدفمند در جهت فعالیت‌های آموزشی غیراسلامی، بی‌حرمتی به ماه مبارک رمضان، کشف حجاب، برگزاری جشن‌های مبتذل و محرک، آموزش رقص به دانش‌آموزان دختر و پسر و پخش ترانه‌های نامناسب” اشاره کرد.

یادمان هست چگونه چندین سال پیش که هنوز شعله های رنگین انقلاب زن زندگی آزادی بر جامعه ایران نورافشانی نکرده بود، آهنگ شاد “جنتلمن” وسیعا در دبستانهای ایران توسط کودکان دانش آموز از بر خوانده شد و جمهوری اسلامی را در بهت و شگفتی فرو بُرد. در بطن و عمق جامعه چه می گذشت و این دانش آموزان کجا آموزش دیده بودند که اینچنین هماهنگ این آهنگ را همنوایی  می کردند؟ جواب روشن است. جامعه ایران یک جامعه ضد اسلامی است و فرهنگ این مردم نیز ضد همه ارتجاع و عقب ماندگی حاکم بر ایران است. معلوم شد در عمق جامعه جنبش ضد اسلامی در جریان است و معلمین دارند لشکر انقلاب را سازمان میدهند.

همان کودکان دختری که جنتلمن را سرود خود کرده بودند، امروز در انقلاب زن زندگی آزادی حجاب های اسلامی را از سر برداشته و آتش زده و شعار مرگ بر خامنه ای را در جای جای ایران فریاد زدند. این انقلاب ریشه در عمق جامعه دارد. از مهد کودک ها شروع شده و در حال فتح دانشگاه ها و کارخانه ها و همه معابر و خیابانها است. انقلاب زن زندگی آزادی دارد رقص و رنگ و نشاط را به جامعه باز میگرداند. کل جامعه این دستاورد را پاس میدارد و برای پیش تر رفتنش تلاش می کند.

این “جرائم” را جامعه دارد مانند یک گلولۀ آتشین به طرف حکومت پرتاب میکند و همین پاسخ نابودشان میکند. در دنیایی که انقلاب نویدش را میدهد، دست مذهب و خرافات از زندگی نه تنها کودکان که از کل جامعه کوتاه خواهد شد. رقص و آواز و شادی یکی از ارکان زندگی به خصوص برای کودکان خواهد بود. آموزش هر نوع خرافه و مذهب در مدارس ممنوع خواهد شد. بر پرچم این انقلاب از جمله نوشته شده است: کودکان مذهب ندارند و دست مذهب از زندگی کودکان کوتاه!

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *