“تنک یو”سازمان ملل، مرحبا، سلام علیکم – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۱۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

علی بحرینی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو، روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت به عنوان رئیس “مجمع اجتماعی” در شورای حقوق بشر سازمان ملل منصوب شد.

به چه زبانی دیگر باید از سازمان ملل متحد با انتصاب حکومت اسلامی به ریاست این مجمع “تشکر” کرد؟ واقعا این پُست برازنده این حکومت است. حکومتی که دوشنبه همین هفته از حبیب اسیود بخاطر ربودنش از کشور ترکیه و به دلیل تحمیل سه سال در انفرادی توام با شکنجه “معذرت خواست”!! و “آزادش” کرد. یا روز چهارشنبه بعد از شنیدن صدای اعتراض خانواده های زیر حکم اعدام در مقابل زندان قزلحصار، هفت زندانی محکوم  به اعدام را با “دسته گل” به آغوش خانواده هایشان برگرداند.

انساندوستی، عطوفت و احترام به حقوق بشر توسط حکومت اسلامی حد و مرز ندارد و زبان از بیان جامعه انسانی ای که در ایران بنا کرده اند قاصر است. لیست بلندی که باعث این انتخاب از سوی “مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل” شده آنقدر زیاد است که اعطای چنین مقامی به این حکومت تنها جبران سر سوزنی از همه در افزوده های جمهوری اسلامی به مقام بشریت است. حالا همه جانباختگان نوجوان ما که به اشتباه توسط “موجودات فضایی” شکنجه و به قتل رسیده اند باید به خود ببالند که زیر چتر چنین حکومتی زندگی می کردند. حالا همه آنها که به چشمشان شلیک و بینایی خود را از دست دادند، یک معذرت خواهی بزرگ به جمهوری اسلامی بدهکار شده اند. با این انتخاب حق خانواده کیان ۹ ساله باز ستانده شد و عدالت برقرار گشت!!

نه این نشد. ما این انتخاب کذایی را بر سر سازمان ملل می کوبیم و نشان میدهیم انقلاب زن زندگی آزادی انسانیت را به جامعه باز می گرداند و جانیانی را که در خوزستان طی یک روز دهها نفر را کشتار کرده اند به سزای اعمال ضد انسانی شان خواهد رساند. ما صدای دادخواهی یک جامعه بپاخاسته هستیم که جمهوری اسلامی را در هم می کوبیم و سازمان ملل را از کرده اش پشیمان خواهیم کرد. همه آن بروکراتهای پول پرست که بر صندلی های سازمان ملل تکیه زده اند بدانند که ما مردم ایران نمیگذاریم آب خوش از گلوی آنها پایین برود و همدست کشتارگران زندگی در ایران با دیپلماسی خونین خود نمک به زخم مردم بپاشند. انقلاب بساط این مشاطه گران ضد انسان را بر هم خواهد زد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *