پویش “آماده شهادتم”- بابک یزدی

اخیرا خبرگزاری حوزه از آغاز پویشی تحت عنوان “آماده شهادتم” خبر داد و نوشت: ۱۱ هزار نفر در پویش “آماده شهادتم” شرکت کردند. البته در این خبر مشخص نشد در این پویش آخوند ها و طلبه ها چه کاری قرار است انجام دهند!

سالها بود که آخوند ها در ملا عام مورد تمسخر و ریشخند مردم قرار می گرفتند. با شروع انقلاب زن زندگی آزادی، بخشی از خشم و کینه جوانان و مردم انقلابی به صورت جنبش عمامه پرانی خود را نشان داد و عمامه پرانی تبدیل به یک سرگرمی، یا بهتر بگوییم به یک حرکت سیاسی جوانان در شهر و روستا شد.

در ماه های اخیر حملات به آخوندها در سراسر ایران چنان گسترده شده  است که ترس سراپای آخونها را فرا گرفته.  خوب است بیاد بیاوریم که چند ماه قبل از سقوط رژیم شاه ساواکی ها هم از ترس در ملا عام ظاهر نمی شدند.

در جنبش علیه این اوباش ضد بشر در ایران آخوندهای زیادی مورد حمله و هجوم فیزیکی  قرار گرفته اند. تعدادی کشته و یا زخمی و یا توسط رانندگان زیر گرفته شدند! نماینده خامنه ای در سیستان و بلوچستان در بانک کشته شد. و همینطور در بابلسر یک “آیت الله” عضو مجلس خبرگان در بانک با شلیک چند گلوله توسط محافظ بانک از پا درآمد. این موارد آنقدر زیاد است که آخوند جواد علوی بروجردی، “مراجع تقلید” به تازگی گفته است: “ما چنین روزگاری نداشتیم که در قم، مرکز حوزۀ علمیه، در خیابانی که تمام دفاتر مراجع و بزرگان در آن‌جاست، طلبه را با ماشین زیر بگیرند و بعد برای این‌که اطمینان پیدا کنند که ضربه کاری شده، پیاده بشوند و با چاقو هم کار خود را تکمیل کنند. این بوده نظری که مردم به ما داشتند”؟

این جماعت فاسد خوب می داند که بازی “پویش آماده شهادتم” حرف مفتی بیش نیست و فقط باعث خشم بیشتر مردم خواهد شد. تنها راه نجات این قشر فاسد و مفت خور در ایران برای رهایی از خشم عظیم مردم، از تن درآوردن این لباس خونین اسلامی و برداشتن آن عمامه است که طی چهار دهه گذشته بجای طناب دار جان انسانهای بشماری را گرفته است. ضمنا آن دسته از همین آخوندها که مستقیما در جنایت و کشتار دست داشته اند بی شک باید پاسخگوی جنایاتشان در دادگاه های مردمی باشند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *