مجید، صالح و سعید و آغوش گرم ما – فراخوان ژورنال

مندرج در ژورنال شماره ۴۲۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

همزمان با پخش دوباره اعترافات اجباری صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی، متهمان پرونده “خانه اصفهان”، خانواده آنان از احتمال اجرای قریب‌الوقوع حکم اعدام در مورد آنها ابراز نگرانی کرده اند.

همه ما که برای سرنگونی این حکومت در میدان مبارزه حضور داریم در این روزهای سخت و نفس گیر در کنار خانواده مجید و صالح و سعید هستیم. این عزیزان فرزندان و برادران ما هستند. این سه جوان که تا امروز تحت سیطره یک حکومت فاسد رنگ شادی و رفاه و خوشبختی در زندگی خود ندیده اند، در معرض اعدام قرار دارند. تدارک اعدام این سه عزیز با نمایش مشمئز کننده اعترافات زیر شکنجه دیده شده است. باید جلوی این توحش افسارگسیخته حکومت اسلامی را گرفت. ما این توان و این قدرت را داریم که با استفاده از همه نیروی اجتماعی خود جلوی این قتل حکومتی را بگیریم.

تا همین حالا با بسیج صدها هزار نفره ما مردم در مدیای اجتماعی و شروع یک کارزار قدرتمند جهانی، مانع اعدام عزیزانمان شده ایم. ما می توانیم جلوتر رویم و با حمایت وسیع تر و اجتماعی تر کاری کنیم که سایه مخوف اعدام، جان این مبارزان پرشور انقلاب زن زندگی آزادی را تهدید نکند.

همین امروز عکس های صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی را تکثیر کنید. در خیابانها و کوچه ها و در اتوبوس و متروها نصب و پخش کنید. بر در و دیوار شهر اسامی این عزیزان را بنویسید و بنر آنها را از پل ها و دیوارهای شهر آویزان کنید.

این اقدامات فوری ممکن است. حکومت اسلامی به منظور ارعاب و ایجاد وحشت در تدارک اعدام اسرای دربند ما است. این وحشت عمومی را به جان حکومت بیندازیم تا بفهمد با این اعدامها زمین و زمان را بر سر حکومت خراب می کنیم و بنیادش را به آتش می کشیم. حربه ضد بشری اعدام را با قدرت انقلاب از دست جمهوری اسلامی بیرون بکشیم. از همین امروز دست بکار شویم. زنده باد مجید، صالح و سعید. زنده باد زندگی!‌

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *