بایکوت حکومت اعدامها – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۲۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

علیرغم همه تلاشی که مردم برای حفظ جان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی و سعید یعقوبی کردند، بامداد روز جمعه جمهوری جلادان اسلامی این سه مبارز انقلاب زن زندگی آزادی را بدار آویخت تا به نیروهای در هم ریخته و روحیه باخته خود این پیام را بدهد که “نترسید ما هنوز سرپا” هستیم.

کشتار عزیزانمان فقط خشم مردم برای ریشه کن کردن این غده سرطانی، این بلای خانمانسوز و این طاعون عصر حاضر را صد چندان بیشتر کرده است. با اعدام این سه قهرمان انقلاب نوین، پیام های همدردی با خانواده های این جانباختگان وسیعا ادامه دارد و اعتراضاتِ روزانه و شبانه علیه دیکتاتور مفلوک شدت گرفته است. هر کوچه و خیابان در ایران سنگری است که سرنگونی طلبان از آن به سوی دشمن زندگی شلیک می کنند. در جهان در شهرهای زیادی فراخوان اعتراضات خیابانی علیه اعدام ها در ایران داده شده است و ایرانیان بیشماری خود را برای حضور در خیابانها آماده می کنند.

در این روزها ما فقط یک خواست و یک انتظار را در برابر دولتهای جهان و خصوصا دولتهای اروپایی قرار میدهیم. جمهوری جنایت اسلامی را بایکوت کنید. سفارتخانه های این جانیان را تعطیل کنید.  از مبارزات مردم ایران برای سرنگونی جمهوری اسلامی قاطعانه حمایت کنید. ننگ دیپلماسی و چانه زنی سیاسی را کنار بگذارید.به سهم خود اجازه ندهید این رژیم بچرخد و خون بریزد و خانواده های بیشتری را داغدار کند.

با اعتراضات وسیع خود به دولتها بگوییم که سرنگونی جمهوری اسلامی پایان تروریسم اسلامی در جهان خواهد بود. مردم ایران برای یک زندگی انسانی و آزاد بپاخاسته اند و می خواهند در آرامش تمام در کنار همه مردم جهان زندگی کنند. مردم ایران دو دوزه بازی دولتها را فراموش نمی کنند. انتظارمان از دولت ها این است که در کنار مبارزات مردم ایران باشند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *