نگرانی خامنه‌‌‌ای از پایان اسلام – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۴۷۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خامنه‌ای در جمع طلاب ضمن ابراز نگرانی «از خبرهایی که به او میرسد» گفت: “اگر در موضوع تبلیغ، غفلت و سستی کنیم دچار استحاله فرهنگی می‌شویم و همچنان که امام مکرر می‌گفت اگر اسلام در ایران سیلی بخورد تا سالهای سال اثرش باقی خواهد بود.”

خامنه‌ای بیشتر از هر آیت‌الله‌‌ و مبلغ حکومتی دیگری از عمق فاجعه!‌ آگاه است و میداند که مساله کمی بیشتر از سیلی است! نگرانی خامنه‌ای پایان اسلام و در واقع پایان حکومت اسلام است. ۴۴ سال عملکرد حاکمیت اسلام به حد کافی مردم را در مورد عمق ماهیت اسلام آموزش داده است و همانطور که یکی از مقامات شورایعالی انقلاب فرهنگی اخیرا گفته است « جامعه ما به سمت بی‌دینی یا به سمت زوال تفکر دینی می‌رود. در حال حاضر دانش‌آموزان‌مان با فرهنگ ملی- دینی ما بیگانه هستند. حتی مردم نیز با فرهنگ‌مان بیگانه هستند». یک دلیل نشست خامنه‌ای با طلاب هم همین افزایش روزمره تعداد آیت‌الله‌ها و مبلغانی است که به شکست اسلام اعتراف میکنند.

خامنه‌ای طبق معمول از «دشمن» و پشت صحنه تبلیغات «دشمن» و تهاجم فرهنگی «دشمن» حرف زد. در این مورد هم خامنه‌ای به روال معمول آدرس غلط میدهد در حالیکه میداند دشمن همینجاست، در سراسر کشور و از جمله در تک تک خانه‌های آیت‌الله‌ها و مبلغان اسلامی. حکومتی ورشکسته، رهبری منفور و طلاب ‌روحیه‌ باخته‌ای که جرات ظاهر شدن در خیابان‌ها را هم ندارند، یعنی یک لشگر تماما شکست خورده قرار است «غفلت و سستی» را کنار بگذارند و روی این «دشمن» که همه جا گسترده است و دارد ریشه حکومت را درمیاورد، تبلیغ کنند!

ما هم به این دشمن! فراخوان میدهیم که با تمام قوا به پیش. بنیادهای سیاسی و ایدئولوژیک حکومت را شکست داده‌ایم. قدم آخر سرنگونی خود حکومت اسلام است که دست جنبش کثیف اسلامی را نه تنها از سر مردم ایران که از سر مردم منطقه کوتاه خواهد کرد. اهمیت پیروزی‌های تاکنونی علیه اسلام و حجاب و مقدسات اسلامی و این آیات منفور خدا روی زمین را بدانیم و گام‌های بعدی را استوارتر به پیش برداریم. مردم شریف و آزاده دنیا عمیقا با ما همدل و همبسته هستند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *