تعفن کلامی رئیسی در اوگاندا – سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۴۷۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

ابراهیم رئیسی در سفر به اوگاندا در یک نشست خبری مشترک با همتای اوگاندایی خود گفت: “کشورهای غربی تلاش میکنند همجنس گرایی را به عنوان یک شاخص تمدن معرفی کنند، در صورتیکه این یکی از کثیف ترین چیزهایی است که در تاریخ بشر اتفاق افتاده”.

یکی از زیباترین و زندگی بخش ترین پدیده های روی زمین عشق ورزیدن است. انسان عاشق با قلبی بزرگ زندگی میکند. در قلب انسان عاشق جا برای همۀ کرۀ زمین،  احترام به انسانیت و باور به دوست داشتن و دوست داشته شدن وجود دارد. انسان عاشق میداند که عشق زندگی میبخشد. عشق عشق است. فرقی نمیکند عشق به چه کسی و عشق به چه چیزی.

رئیسی با همتای مرتجع خود دراوگاندا یعنی همان جایی که اعدام همجنسگرایان قانونیست، حرافی کرده و میگوید همجنسگرایی از ” کثیفترین” هاست. میگوید همجنسگرایی طرح غربیها برای نابودی نسلهاست. و حرفهایی از این دست. احمدی نژاد هم مدعی بود اصلا در ایران همجنسگرا وجود ندارد. این حضرات حتی جرأت ندارند به این پدیده نگاه کنند چه رسد به آن رسمیت بدهند.

باید گفت یکی از کثیف ترین پدیده های تاریخ بشری پیاده کردن باورهای ضد بشری مذهبی و اسلامی است. پدیده ای که با تکیه بر قوانین حکومتی هر قدمی که بر میدارد و با هر روز طولانی تر شدن عمرش بر تعداد فجایع سیاسی و اجتماعی اش افزوده می شود. حکومتی که بی خدایان را اعدام میکند، بهاییان را جزا میدهد. همجنسگرایان را سرکوب و زندانی و اعدام می کند. حکومتی که کارگران و معلمان مبارز را شلاق میزند. حکومت تاریکی ها و علیه نور و روشنایی و روشنگری نمی تواند فراتر از این باشد که می بینیم.

باید به رئیسی جلاد گفت جامعۀ ایران دارد با همۀ پدیده های مشمئز کننده که با مذهب برایش جواز صادر میکنید و علیه دین و مذهبتان تکلیف خود را روشن میکند. با تسویه حساب مردم ایران با دین و حکومت مذهبی شما و پیروزی رنسانس ضد دینی ما مردم در ایران، همۀ دنیا و از جمله مردم اوگاندا راه درست مقابله با انسان ستیزی و عقب ماندگی مذهبی را بهتر تجربه می کنند و از آن بیشتر می آموزند.

زنده باد انقلاب برای عشق ورزیدن!

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *