پاسداران عفاف و آن کار دیگر در خلوت – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۴۸۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

چند هفته گذشته اخبار رابطه جنسی در میان مقامات ارشاد و نهی از منکر جمهوری اسلامی را شنیده اید که نشان میدهد پاسداران “عفاف و حجاب و اخلاق” اسلامی، شهروندان جامعه را به جرم رابطه با همجنس مستحق اعدام میدانند، اما وقتی رابطه با هم جنس در میان خودشان برقرار است، زیر چتر دستگاه قضایی حاشیه امن پیدا میکنند، همان دستگاه قضایی که شغلش تعقیب و مجازات شهروندان به جرم همجنسگرایی است!

اخبار فساد جنسی در میان مقامات حکومت اسلامی، از جمله مقاماتی که در راس نهادهای “ارشاد و عفاف و حجاب” قرار دارند، برای جامعه ای که ۴۴ سال زندگی زیر سلطه این حکومت را تجربه کرده است ابدا عجیب نیست. حکومت اسلامی همان نظامی است که در آن قاری قرآن محبوب ولی فقیه به کودکان تجاوز میکند و همین پدوفیل خطرناک زیر عبای همین ولی فقیه پناه می گیرد. مدیر کل ارشاد استان گیلان که یک کارش هم عربده کشیدن علیه همجنس گرایان است، با بسیجی زیر دستش که ظاهرا زیر سن هم هست، رابطه جنسی دارد، اما مورد حمایت رئیس قوه قضاییه قرار می گیرد. آخوندهایی که در راس نهاد “امر به معروف و نهی از منکر” کارشان چماق کشیدن علیه رابطه آزاد حتی دختران و پسران است و مدافع حکم اعدام علیه همجنسگرایی هستند، خودشان باهم رابطه دارند و وقتی افشا میشود قاضی القضات حکومت که یک شغلش صدور احکام سنگین برای همجنسگرایان است، فورا وسط می پرد که “ما همه اعضای یک خانواده هستیم … اجازه ندهیم که اغیار میدان‌دار شده و کار به دست نااهلان و نفوذی‌ها بیفتد”!

حکومتهای فاسد دردنیا کم نیستند. اما جمهوری اسلامی و مقاماتش در این مورد هم بی نظیر هستند. در قوانین شریعتشان همجنسگرایی جرمی است سنگین که مجازات اعدام دارد؛ اما دست مقامات حکومتی نه تنها برای ارتباط با همجنس بلکه تجاوز جنسی به کودکان هم باز است!

رابطه افراد بالغ در هر جامعه ای به خودشان مربوط است، اما این دیگر فساد سازمانیافته حکومتی است که شهروندان را به جرم رابطه با همجنس به اعدام محکوم کنند، اما مقامات حکومتی حتی در صورت تجاوز به کودکان هم به عنوان “اعضای یک خانواده” از طرف “مقام معظم” و رئیس قوه قضاییه و کلا سیستم قضایی مورد حمایت قرار گیرند. جمهوری فساد اسلامی فقط و فقط شایسته سرنگونی است. قوانین شریعتش هم شایسته زباله دانی!

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *