کنسرت تتلو در اوبرهاوزن آلمان باید لغو شود! – حزب کمونیست کارگری ایران- تشکیلات آلمان

مندرج در ژورنال شماره ۵۳۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

جمهوری اسلامی یک لمپن کثیف و به تمام معنی عقب‌مانده بنام تتلو را برای اجرای یک کنسرت به آلمان فرستاده است. تصور می‌کند می‌تواند این عنصر ضد زن، و کودک آزار را  در ۲۸ سپتامبر در شهر اوبرهاوزن آلمان روی صحنه ببرد.

مردم ایران این کمپینر انتخابات آیت‌آلله قاتل و نمایش‌های مشمئز کننده او در دفاع از حکومت اسلامی را بخوبی بخاطر دارند. از سوابق همکاری او با جمهوری اسلامی ‌آگاهند.

بی حرمتی تتلو به ژینا «مهسا» امینی، این رمز و نماد انقلاب زن زندگی آزادی، بخوبی ماهیت کثیف این جیره خوار ماشین سرکوب جمهوری اسلامی را برملا می‌کند. او به نیابت از جمهوری اسلامی، به  خیزش انقلابی توهین و بی حرمتی می‌کند. به شیوه خود حکومت از وحشت عربده می‌کشد و لجن فرهنگ کثیف چارواداری حکومت اسلامی را نشخوار می‌کند.

از همان آغاز اعلام این کنسرت، به سرعت خشم عمومی مردم برانگیخته شد، اعتراضات گسترده‌ای به برگزار کنندگان و برای لغو این کنسرت به شهرداری شهر اوبرهاوزن صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد. تردیدی نیست که کنسرت گزاران همدست جمهوری اسلامی و شریک این افتضاح مشمئز کننده هستند و به حق مورد اعتراض و نفرت مردم قرار دارند. این کنسرت نباید برگزار شود.

معترضین به درستی اعلام کرده‌‌اند که برای دفاع از کرامت انسانی جامعه، خواهان لغو این کنسرت هستند. آنرا تحمل نمی‌کنند و نمی‌توانند بپذیرند که روی صحنه این سالن، قرار است یک لمپن دست پرورده حکومت اسلامی آوازخوانی کند و به خیزش انقلابی مردم ایران،‌ به خانواده بزرگ دادخواهان، و میلیونها انسان معترض و مخالف حکومت جنایتکار اسلامی توهین کند.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ضمن ارج نهادن بر فعالیت همه فعالینی که برای لغو این کنسرت در تلاش هستند، خود را همراه آنان می‌داند و برای لغو این کنسرت از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

۲۲سپتامبر ۲۰۲۳

پتیشن زیر را امضا کنید دوستانتان را هم به امضای آن تشویق کنید:

https://shorturl.at/koGP6

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *