اسلام زن کش نمیخوایم – عطیه نیک نفس

مندرج در ژورنال شماره ۵۳۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

براساس اخبار در ۶ ماهه اول امسال، ۵۲ مورد زن‌ کشی در شهرهای ایران رخ داده است. بر اساس گزارش آماری یک وبسایت حقوق بشری، تقریبا تمام این زنان به دست یکی از مردان خانواده یا همسران سابقشان کشته شده‌اند. یازده نفر از این قربانیان کمتر از ۱۸ سال سن داشتند.
در قوانین جمهوری اسلامی که تمام و کمال براساس احکام و شریعت اسلام است زنان نه تنها حقوقی بعنوان یک انسان ندارند، بلکه مالکینی نیز برایشان تعیین شده که آنها میتوانند در مورد نحوه زندگی، پوشش و حتی مرگ و زندگی زنان تصمیم بگیرند و اعمال قدرت کنند.
مسئله ای که اینجا واضح و روشن است اینست که عامل و باعث اصلی بروز این فجایع در جامعه ایران، رژیم زن ستیز اسلامی است که با قوانینش و ترویج تفکرات خرافی، ضدزن، مردسالارانه و از بنیاد ضدانسانی، بعضی انسانها را چنان به ورطه نابودی کشانده و از آنها قاتلانی ساخته که با سبعیت تمام سر فرزند خود را با داس میبرند، با تبر میکشند و با دست و دهان و پای بسته و وزنه ای به پا به رودخانه میندازند.
اما آیا میتوان نقش این مردان را در این زن کشی ها نادیده گرفت؟ مردانی که دست به چنین جنایات وحشیانه ای زده اند نیز بعنوان مجریان تفکرات زن ستیزانه رژیم اسلامی مقصرند. باید به اینها گفت: پدر و همسر و برادری که بجای حمایت از دختر و همسر و خواهرت در مقابل سرکوب قانونی جمهوری اسلامی، بازیچه سیاستهای کثیف و متحجر و زن ستیزانه رژیم شده و دست به جنایت میزنی قابل بخشش نیستی. به این فکر کن که این کدام عقیده و فرهنگ، کدام سیاست و دین و مذهب است که بدست توی پدر و برادر و همسر داس و تبر و چاقو میدهد و از تو قاتل عزیزانت را میسازد. این فرهنگ و مذهب و سیاست قاتل پرور را باید به آشغالدانی انداخت.

برای رسیدن به جامعه ای با حقوق برابر و انسانی باید به فرهنگ و اسلام زن کش یک نه محکم گفت و مرد و زن شانه به شانه هم برای سرنگونی این رژیم تا مغز استخوان ضدزن مبارزه کرد.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *