فاشیسم علیه افغانستانی های مقیم ایران – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۵۳۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

موج وسیع و سازمان یافته ای از تبلیغات زهرآگین و خطرناک با هدایت جمهوری اسلامی علیه مهاجرین افغانستانی مقیم ایران راه افتاده است. این رژیم با نقشه و هدف مشخص می خواهد علیه انقلاب زن زندگی آزادی توطئه چینی کنند و اهداف و تمرکز را از روی انقلاب برداشته و متوجه موضوع دیگری کند. در این میان ناسیونال – فاشیست های ایرانی و سلطنت طلب دوش به دوش جمهوری اسلامی در تنور نفرت از افغانستانی های مقیم ایران می دمند و متاسفانه بخشا ناآگاهانی تحت تاثیر این تبلیغات ضد بشری قرار می گیرند.

می گویند:

– چرا هیتلر یهودیها را می سوزاند چرا آنها را از سرزمین آلمان بیرونشان کرد؟

– “نزدیک به ۸ میلیون افغانی داخل شهرهای ما پخش شدند و دولت تمام امکانات از خرید و فروش منزل و زمینهای بزرگ تا کارخانه و گواهینامه شناسنامه تحصیل رایگان بهداشت رایگان را در اختیار مهاجرین قرار میدهند”.

– ورود بیش از ۶ میلیون افغانی مجرد حدودا بین ۲۰ الی ۴۰ سال به داخل کشور بدون زن و بچه که عمدتاً از نیروهای ورزیده و جنگ دیده ارتش سابق افغانستان می باشند که در اختیار طالبان هستند و خانواده آنها نیز در افغانستان گروگان طالبان هستند.

– خروج زن و بچه های افغانی های مقیم ایران در یک اقدام مشکوک و باقی ماندن مردهای مجرد افعانی در ایران.

– در تهران وجود نزدیک به ۵۰۰ هزار افغانی تخمین زده شده است.

– بیشتر در شرق ایران و بویژه در مشهد متمرکز شده اند.

اینها جعلیات و دروغ های شاخداری است و افغانستانی های مقیم ایران در شرایط برده واری زندگی می کنند. حزب کمونیست کارگری و همه آزادیخواهان و انسانهای شریفی که در صف انقلاب زن زندگی آزادی برای جامعه انسانی و آزاد و برابر علیه جمهوری اسلامی می جنگند هشدار می دهند که دشمن ما افغانستانی های مقیم ایران نیستند، این جمعیت مهاجرین می توانند متحد مردم ایران علیه حکومت داعشی – طالبانی حاکم بر ایران باشند و برای سرنگونی این رژیم به مردم ایران یاری برسانند.

این تبلیغات خطرناک حکومت اسلامی و فاشیست های ایرانیِ عظمت طلب بوی خون میدهد. در آرزوی سوزاندن افغانستانی های مقیم ایران به شیوه هیلتر هستند. باید علیه آن بسیج شد. انقلاب ما در دنیا با آزادیخواهی و برابری طلبی و علیه طاعون حکومت اسلامی شناخته می شود. نمی گذاریم برای خدشه وارد کردن به این انقلاب انسانی توطئه چینی کنند.

همه با هم یک صدا اعلام می کنیم زنده باد انقلاب آزادیخواهانه و انسانی علیه جمهوری اسلامی. زنده باد همبستگی همه انسانهایی که حکومت های اسلامی در ایران و افغانستان را دشمن خود می دانند. مرگ بر طالبان چه در کابل چه تهران.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *