کانادا بهشت تبهکاران جمهوری اسلامی - منظر دریاکناری

کانادا بهشت تبهکاران جمهوری اسلامی – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۶۵۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

داستان اسحاق قالیباف، فرزند محمدباقر قالیباف، جدیدترین تلاش برای دریافت اقامت مقامات جمهوری اسلامی و وابستگان نزدیک آن‌ها در کانادا است. آش آنچنان شور است که تعلل مقامات اداره مهاجرت کانادا با شکایت اسحاق قالیباف جواب گرفته است.

در چه دوره و زمانه‌ای زندگی می کنیم؟ اصلا قابل تصور نیست که سرکردگان و سازندگان یک حکومت خونریز که زندگی مردم را در ایران به کابوس وصف ناپذیری تبدیل کرده اند، چمدانها را می‌بندند و در کانادا و آمریکا، یا در اروپا اقامت دائم دریافت می‌کنند. این حقوق بشر کذایی دولت‌ها پس چه غلطی می‌کند که هر چه شکنجه‌گر و زندانبان و دادیار و قاضی اسلامی و دزدان حکومتی … فوج فوج به “دیار کفار” کوچ می‌کنند و همزمان برای حفظ حجاب اجباری- اسلامی در کشور تحت اشغالشان  به جان زنان می‌افتند؟ این توپخانه‌ای که سران ارتجاع اسلامی با آن دیوارهای قلعه کشورهای اروپایی و از جمله کانادا را در هم می‌شکنند و وارد عمارت می‌شوند، چه قدرتی دارد که این چنین دولتها در برابرش بی‌دفاع می‌شوند.

فقط پول! انسانیت و حقوق بشر با پول خرید و فروش می شود. معیار اینکه از سد قوانین مهاجرتی بگذری فقط بستگی به این دارد که موجودی حساب بانکی‌ات چقدر باشد. و سران و وابستگان جمهوری اسلامی به اندازه کافی پول دارند. اینجا دیگر آن قوانین سفت و سخت و ضد انسانی که مانع ورود پناهجویان گریخته از همین حاکمین خونخوار به کشور می‌شود دور ریخته می‌شود. اینجا دیگر از آن پناهجویان بی‌کس که دل به دریا می‌زنند و صدها نفر از این جویندگان زندگی در امواج خروشان جان می‌سپارند، خبری نیست. اینجا جای آن کودکانی نیست که در اردوگاه‌های آوارگان در سرمای کشنده می لرزند و گرسنگی می کشند؛ جای آن هزاران انسان‌ نگون‌بختی که از جنگ و فقر و گرسنگی در حال فرارند هم نیست. اینجا پول حاکم قدرتمندی است که قانون در برابرش تا کمر خم می‌شود و تعظیم می‌کند. فرزند سردار سپاه و رئیس مجلس شورای اسلامی یکی از آنها است.

پس چه باید کرد؟ راه روشن است. ایرانیانی که در دل انقلاب زن زندگی آزادی در صفوف هزاران و دهها هزار نفری در خارج کشور به میدان آمده‌اند و مرگ حکومت اسلامی را فریاد زده‌اند، آن نیرویی هستند که می‌توانند مانع از فروش “بهشت” به آقازاده‌های اسلامی شوند.  دهها هزار پناهنده و مهاجر شریف ایرانی در همراهی با مردم متمدن و انساندوست کشور محل زندگی ما، باید با صدای رسا علیه این پایمال کردن حقوق مردم  اعتراض کنند. باید دولت کانادا و امثالم را وادار کرد وابستگان جمهوری اسلامی را اخراج کنند.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *