رژیم اسلامی، تروریسم و قاچاق مواد مخدر - سیاوش آذری

رژیم اسلامی، تروریسم و قاچاق مواد مخدر – سیاوش آذری

مندرج در ژورنال شماره ۷۱۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مقامات گمرک بلغارستان روز شنبه ۲۰ آوریل از کشف یک محموله ۴۰۳ کیلوگرمی هروئین به ارزش ۸,۵ میلیون یورو خبر دادند. بنا به اظهارات این مقامات گمان می‌رود که مبدأ این محموله مواد مخدر ایران باشد.

استعمال مواد مخدر و اعتیاد معضلی است که از شرایط اجتماعی موجود از جمله فقر، ناامیدی از آینده و اتمیزه‌شدن آحاد جامعه نشئت می‌گیرد. در این میان تولید و توزیع مواد مخدر نیز صنعتی  با سودی صدها میلیارددلاری در کنترل کارتل‌های مواد مخدر و مافیای بین‌المللی است. اینکه ادامه کاری این صنعت تنها با حمایت دست‌اندرکاران دستگاه‌های دولتی و پلیس و گمرک ممکن است نیز از بدیهیات است.

در این میان اما جنبش ضد بشر اسلام سیاسی و حکومت‌های مافیای اسلامی نظیر جمهوری اسلامی و طالبان نقش ویژه‌ای در تولید و توزیع مواد مخدر در سطح بین‌المللی دارند. تولید و توزیع مواد مخدر در سطح جهان نه‌تنها منبع به‌جیب‌زدن سودهای کلان توسط دست‌اندرکاران رژیم اسلامی بلکه همچنین یکی از منابع تأمین مالی نیروهای جنبش ارتجاعی اسلامی و نیروهای تروریستی در منطقه است. صدور تروریسم و صدور مواد مخدر در حجم گسترده دوروی سکه موجودیت رژیم تروریسم و اختلاس و آدمکشی اسلامی در ایران است.

اما همانطور که صدور تروریسم به جهان برای بقای رژیم اسلامی و ادامه سرکوب مردم در داخل کشور لازم و ضروری است، صدور مواد مخدر به جهان نیز ابزاری برای امتداد سیاست تحمیق و سرکوب جامعه در ایران است؛ قربانیان بلافصل تروریسم و مافیای مواد مخدر اسلامی در قدرت مردم ایران هستند.

دین نشانه بدبختی و درماندگی حاصل از وضع موجود و “افیون توده‌ها” است؛ رژیم سرکوب و جنایت اسلامی و تولید و توزیع تروریسم و مواد مخدر در سطح جهان تجسم و تجلی مادی مالیخولیای حاصل از این افیون است. پایان‌دادن به کار مافیای اسلامی مواد مخدر همچون پایان‌دادن به کار جنبش و تروریسم اسلامی کار ما مردم و دستور انقلاب زن زندگی آزادی است.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید
وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi
ایکس:
@Journal_Farsi
واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *