فرمانده عملیات و “اشد مجازات”! – جلیل جلیلى

مندرج در ژورنال شماره ۳۶۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

زیر فشار اعتراضات خانواده‌ها و از ترس گسترش این اعتراضات، و بعد از اعتراف وزیر بهداشت به وجود سم خفیف در مسمومیت‌های سریالی و عمدی بودنشان، خامنه اى، فرمانده کل عملیات شیمیایى، گفته است، “اگر کسانی در این موضوع دست دارند، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.”

جنایت بیسابقه اى در ایران اتفاق افتاده است. حکومت رسمى کشور اقدام به مسموم کردن شهروندانش کرده است؛ پخش گازهاى سمى در مدارس و مراکز عمومى از طریق دستگاه هاى تروریستى زیر مجموعه سپاه پاسداران و دستگاه اطلاعاتى حکومت. این عملیات تروریستى، که بمدت سه ماه در جریان بوده است، تاکنون در ۲۵ استان و حدود ۲۳۰ مدرسه به اجرا گذاشته شده که بیش از پنج هزار دانش‌آموز را مسموم کرده است. این یک انتقام حکومتى از مردمى است که بدرست تصمیم گرفته اند به عمر چنین حکومتى پایان دهند. در چنین شرایطى این گفته خامنه اى بیشتر به یک جوک بیمزه میماند.

مردم مسلما میدانند که چه کسانى در این جنایت دست دارند، سرنخ این عملیاتها کجاست و از کجا هدایت میشوند. بهمین خاطر هم، یقینا پاسخ محکمى به این جنایت حکومتى خواهند داد و در آینده نزدیکى آنها را بازداشت کرده و به  مجازات خواهند رساند. آنها در دادگاه هاى مردمى و در کنار سران این حکومت جانى، از جمله خامنه اى، سردسته قاتلان مردم، به محاکمه کشیده خواهند شد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *