رژیم و وام دانشجویی “اربعینی” – مینا بهروزی

مندرج در ژورنال شماره ۴۸۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: “به دانشجویانی که در راهپیمایی اربعین شرکت کنند، وام می‌دهیم”.

غلامعلی جاودان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از پرداخت وام به دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت این وام چهار میلیون تومانی به تمام دانشجویان متقاضی پرداخت خواهد شد.

محرم بعنوان یکی از بزرگ‌ترین سرمایه ها و دستمایه های اسلام و بخصوص جمهوری اسلامی سال‌هاست که دیگر مثل سابق رنگی برای فریب مردم  ندارد.  جمهوری اسلامی در طی ۴۴ سال حاکمیتش آنقدر آدم کشته و آنقدر دزدی و چپاول کرده و باعث تحمیل فقر مطلق به اکثریت مردم بوده و هست که واقعا برای کسی در ایران تحت حاکمیت اسلام دیگر شکی باقی نمانده که مرگ حسین و ۷۲ نفر از یارانش در ۱۴۰۰ سال پیش در مقابل این همه جنایت رژیم خیلی پوچ و بی ارزش است. علاوه بر این بخش بزرگی از مردم به این نتیجه رسیده اند که آن ۷۲ نفر هم از قماش همین حاکمین اسلامی بوده اند.

نه تنها مشروعیت جمهوری اسلامی بلکه مشروعیت کل مذهب اسلام برای مردم ایران زیر سوال رفته و بخش بزرگی بخصوص جوانان دیگر اعتقادی به آن ندارند. برای همین است که جمهوری اسلامی سالهاست که نیروهای نیابتی مثل حزب الله، حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون و غیره را با پول مردم ایران می خرد و تربیت می‌کند تا در مراسمهای مذهبیش شرکت کنند. سالهاست که در صدد تربیت ساندیس خور و مزدور و شعبان بی مخهای اسلامی در داخل و خارج ایران است، اما با تمام تلاشش و با تمام بودجه های کلانی که به این امر اختصاص داده هر سال بیشتر به شکست و پایانش نزدیک شده است.

با شروع انقلاب زن زندگی آزادی و پیشروی و تعمیق این انقلاب و ریزش طرفدارانش دیگر حتی خرج کردن پولهای کلان هم جوابگو نیست. اعلام علنی دادن وام مشروط به دانشجویان علوم پزشکی هرمزگان به شرط شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین خود نمونه استیصال و شکست مفتضحانه جمهوری اسلامی و قوانینش است. ریشه های اسلام دارد به سرعت از فرهنگ و زندگی روزمره مردم کنده میشود. دور نیست روزی که رنسانس تاریخی مردم ایران برعلیه دین اسلام و کلیت مذهب، راهگشای روشنگری و نجات میلیونها انسان در خاورمیانه و سراسر جهان از قید تباهی مذهبی باشد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *