ناکامی رئیسی در سفر به کردستان - عبدل گلپریان

ناکامی رئیسی در سفر به کردستان – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۵۶۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روز پنج شنبه ۱۱ آبان ابراهیم رئیسی یکی از سران آدمکش اسلامی با تعدادی از نیروهای نظامی و بسیج به شهرهای بانه، سقز و سنندج رفت. جیره خواران حکومت در این نمایش مضحک، مزدوران لباس شخصی و دیگر عناصر وابسته به حکومت را در میدان اقبال شهر سنندج جمع کردند تا با این تبلیغات شکست خورده نشان دهند که گویا مردم به استقبال او آمده اند.

پاسخ کوبنده جوانان در شهر سنندج به آمدن رئیسی با آتش زدن لاستیک در برخی خیابانها و نوشتن شعارهایی روی پلاکاردها تحت عنوان: “کوچه و خیابان های سنندج هنوز بوی خون جوانان بیگناه ما را می دهد”، “رئیسی قاتل جوانان و مردم کردستان گورت را از سنندج گم کن”، “کوچه های کردستان هنوز بوی خون جانباختگان ژن ژیان ئازادی می دهد” “رئیسی ـ قاتل” و “کردستان جای قاتلان نیست رئیسی برو گمشو” همراه بود و در محلاتی از شهر خشم و انزجار خود علیه این قاتل و آدمکش اسلامی را نشان دادند.

تبلیغات سفر استانی رئیسی، در حالی به نمایش گذاشته شد که بیش از یکسال از انقلاب مردم برای به زیر کشیدن این حکومت و تحویل جانیان اسلامی به دادگاههای مردمی می گذرد.

مردم مبارز و انقلابی در شهرهای کردستان از همان روزهای به قدرت رسیدن جریان مرتجع اسلامی خمینی در مقابل آن ایستادند و این روزها، زنان، جوانان و همه مردم کردستان با اراده ای محکم تر همگام با مردم سراسر کشور عزم جزم کرده اند تا به موجودیت متعفن این پدیده شوم و ننگین پایان دهند.

کارگزاران رژیم در سنندج از ترس خشم و انزجار عمومی مردم، صحنه گردانی و نمایش تبلیغاتی سفر این قاتل جوانان را به صورت پادگانی و با شرکت عوامل مزدور بسیج، نیروی مسلح سرکوب و لباس شخصی به اجرا درآوردند و جوانان پرشور در سنندج با حرکتهای اعتراضی این حلقه متزلزل و درهم ریخته پادگانی را با آتش زدن لاستیک در خیابانها و نصب شعارهایشان بر در و دیوار علیه عضو هیات مرگ پاسخ دادند.

خشم و انزجار کل جامعه برای به زیر کشیدن رژیم اسلامی، خشم و طوفان ادامه انقلاب باشکوه مردم برای محاکمه قاتلان و نوید بخش جامعه ای آزاد، برابر و انسانی است.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *