خلوتکده نگهبانان "عفت عمومی" - منظر دریاکناری

خلوتکده نگهبانان “عفت عمومی” – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۵۹۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضایی: مدیر ارشد ارشاد گیلان بابت ویدیوی غیراخلاقی بازداشت شد.

در خبر آمده است: “پس از انتشار این فیلم غیراخلاقی که از یک مقام مسئول و فرد دیگری به ثبت رسیده و منتشر شده بود تحقیقات قضایی پرونده شروع و دادگاه کیفری تهران مسئول رسیدگی به اتهامات انتسابی صورت گرفته شد”.

متوجه ظرافت تهیه خبر هستیم. خبرگزاری قوه قضاییه اسمی از این متهم نمی برد. رضا ثقتی نام آن مدیر ارشدی است که قرار است تا جایی که ممکن است در رسانه های حکومتی اسمش پنهان بماند. جمهوری اسلامی سرش را در برف فرو برده با این آرزو که کسی به عمق ماجرا پی نبرد و کثافت کاری اش را نبیدند. غافل از اینکه ماتحت این موجود در حال انقراض که از ماقبل تاریخ بجا مانده، سیبلی است که در تیررس مردم قرار دارد.

حالا چرا بعد از گذشت چند ماه این پرونده که مظهر دورویی حکومت اسلامی هم هست دوباره رو آمده و قوه قضاییه فرصت کرده در دورهمی باجناق ها در قوه قضائیه، فیلم های موجود را با دقت بالا در پستوها مورد بازبینی قرار بدهد؟ جواب روشن است. همین روزها مردی به نام هنری “صادق بوقی” شیپور نبرد دیگری علیه فرهنگ منحط رژیم اسلامی را در گیلان به صدا درآورده است. این مرد زنده دل با رقص و ترانه و ایجاد شادی خیابانی “عفت عمومی” جمهوری اسلامی را بر هم زده و همراه با چند تن دیگر دستگیر شده است. اما فشار افکار عمومی و شروع جنبش عمومی رقص همگانی در حمایت از صادق بوقی آنچنان بالا گرفته که رژیم مجبور شده سرش را از برف بیرون بیاورد و سعی کند بر آتش خشم عمومی آب بریزد. می خواهد وانمود کند در برابر هر جلوه ای از بر هم خوردن “عفت عمومی” می ایستد. می خواهند امتیازی بدهند و به این دلیل پرونده همکار عزیزشان را به جریان انداخته اند تا بتوانند با این تعرض عمومی و مردمی که رقص در مرکز آن قرار دارد مقابله کنند.

رقص و شادی و ترانه، سلاحی است در دست مردم برای بر هم زدن عفت خصوصی جمهوری اسلامی. همراهی همه مردم از پیر و جوان و زن مرد با کارزار سراسری رقصشان آتش به خرمن خلوت حکومت اسلامی می زند.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *