هیتلریسم نتانیاهو، آتش‌بیار تروریسم اسلامی - کیوان جاوید

هیتلریسم نتانیاهو، آتش‌بیار تروریسم اسلامی – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۰۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حجم عظیم جنایت دولت فاشیست اسرائیل به رهبری حزب دست راستی لیکود در همدستی جنایتکار خالی از عاطفه انسانی، نتانیاهو، دنیا را در بهت و اندوه فرو برده است. با جنایت سازمان‌یافته حماسِ تروریست در هفتم اکتبر این سال و قتل عام ۱۲۰۰ نفر در اسرائیل یک بار دیگر شعله‌های جنگی ضد انسانی علیه مردم بی‌دفاع و محروم غزه زبانه کشیده است.

در این وحشیگری دولت اسرائیل سنگ تمام گذاشته است و تا همین امروز نزدیک به ۱۹ هزار نفر را به خاک و خون کشیده است. به گفته سازمان ملل در بیمارستانهای غزه حمام خون راه افتاده است و بسیاری از کشته شدگان کودکان و غیرنظامیان هستند.

سازمان ملل در این راستا نشان داده است کاره‌ای نیست و توان بازدارندگی برای مهار این خونریزی خوفناک را ندارد. در این میان نقش دولت آمریکا در باز گذاشتن دست دولت نتانیاهو برای تداوم جنایت بیش از همیشه آشکار است. در رای‌گیری ۸ دسامبر (۱۸ آذر)، در شورای امنیت، این دولت آمریکا بود که با وتوی قعطنامه مانع  تصویب آن علیه دولت اسرائیل شد.

جنایت و آدمکشی در غزه طبعا باب میل جنبش تروریستی اسلامی سیاسی و در راس آن جمهوری اسلامی است. هر چه بر دامنه کشتارهای مردم بی‌دفاع در غزه افزوده شود، تروریسم اسلامی از آن “پیراهن عثمان” می سازد و مظلوم‌نمایی می‌کند و از خشم عمومی مردم مستاصل در کشورهای اسلام‌زده برای اسلام سیاسی نیرو می‌گیرد.

این جنایت عظیم علیه بشریت  باید با یک آتش‌بس پایدار و با پایان این جنگ کثیف خاتمه یابد. ادامه دهندگان این جنایت عظیم، در یکسو اسلام سیاسی و تروریست‌های حماس و حزب‌الله و در راس آنها جمهوری اسلامی هستند و در آن سوی این حمام خون دولتهای فاشیست و دست راستی در اسرائیل قرار دارند که با شلیک هر گلوله به همدیگر مشروعیت میدهند تا منافع ضد بشری خود را پاسداری کنند و تداوم بخشند. ساده‌ترین و سرراست‌ترین راه پایان یافتن این دور تسلسل جنگ و کشتار تشکیل دو کشور متساوی‌الحقوق فلسطینی و اسرائیلی است. راه حلی که البته هم دولت های دست راستی در اسرائیل هم نیروهای تروریست اسلامی سیاسی با آن مخالف اند.

اعتراضات جهانی اهرم بازدارنده و موثر علیه این کشتارکم سابقه است. این تنها قدرتی است که می‌تواند بر پوزه تشنگان خون لگام بزند. بشریت متمدن سازندگان این کشتار مردم غزه را فراموش نمی‌کند. جای تروریست های اسلامی و دولت‌های فاشیست در اسرائیل در قعر باتلاق تاریخ است.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *