قمِ بی حجاب، بلای جان رژیم - سیما بهاری

قمِ بی حجاب، بلای جان رژیم – سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۶۳۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

فرمانده انتظامی قم گفت: “در سال جاری هفتاد و چهار هزار پیامک حجاب برای خودروهای عبوری از جاده های این استان ارسال شد و تعداد پرونده های قضایی مرتبط با حجاب اجباری در سال جاری نسبت به سال قبل شش برابر شده است.”

عجیب نیست که در قم، این اصلی ترین پایگاه اسلام شیعی و این پایتخت ایدئولوژیکی جمهوری اسلامی، زنان بی حجاب اینچنین دستگاه سرکوب را زمین گیر کرده باشند؟ باید گفت نخیر اصلا عجیب نیست. این تنها گوشه ای از حقیقت باشکوه و عظیمی است که در گوشه و کنار ایران در جریان است. حکومت اسلامی هر کجا بیشتر چتر تیره بختی اش را روی سر مردم گرفته باشد با واکنش سنگین تری هم روبرو می شود. قم از جمله شهرهایی است که رژیم بساط تحجر و عقب ماندگی اش را بیش از همه جای ایران پهن کرده است و واکنش زنان و مردم نیز تماشایی است. دارند دمار از روزگار رژیم در می آوردند.

این حقیقت شیرینِ انقلابی است که در همه تار و پود جامعه ایران رسوخ کرده است. قم نیز ادامه تهران و شهرهای شمالی و کردستان و سیستان و بلوچستان است؛ قم ادامه شیراز و اصفهان و همه شهرها و روستاها، و همه جای ایران است. جامعه یک نفس و بی محابا اعلام کرده است حکومت اسلامی نمی خواهد؛ اسلام و قوانین اسلامی نمی خواهد؛ فقر و فلاکت اقتصادی نمی خواهد، و در یک کلام برای آزادی و انسانیت و رهایی زن پا به میدان گذاشت است. از دریچه شهر قم و زنان بی حجابش می شود به همه ایران نگاه کرد و عاقبتِ جمهوری اسلامی را به روشنی دید. این یعنی پایان اسلام و حکومت اسلامی در ایران.

ببیند ما چگونه حجاب بانان را در سوراخ کردیم، آخوندهای تذکر دهنده حجاب را سکه یک پول کردیم، لایحه حجاب را از این دالان به آن دالان آواره کردیم. ما برخورد حکومت با مردم را به مدت ۴۵ سال تجربه کردیم و حالا نوبت برخورد جدی ماست. اعتراض به بی حجابی و پرت کردن حجابها اسلحه پُر قدرتی در دست ماست. ما ارزش و قدرت این اسلحه را میدانیم و داریم از آن استفاده میکنیم. این سلاح ما همچون کوه آتشفشانی است که به راه افتاده است و دارد نابودتان میکند. ۷۴ هزار تذکر فقط در قم و فقط برای خودروها! با یک لشکر دهها میلیونی چه میکنید؟

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *