تسویه‌حساب با حسن روحانی - منظر دریاکناری

تسویه‌حساب با حسن روحانی – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۶۳۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

حسن روحانی که به گفته خودش از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، خواسته دلایل رد صلاحیتش صراحتاً اعلام شود.

عقل زیادی نمی‌خواهد تا روشن شود، حسن روحانی که از ابتدای حاکمیت جمهوری اسلامی در بالاترین رده‌های حکومتی دست به جنایت زده و در حفظ این حکومت سراپا فاسد لحظه‌ای تردید به خود راه نداده است، چرا رد صلاحیت شده است. کشتی توفان‌زده این رژیم که در برخورد با امواج عظیم انقلاب زن زندگی آزادی به ورق‌پاره‌ای با صدها سوراخ بدل شده است، مجبور است سرنشینانش را یکی پس از دیگری به دریا بیندازد تا بارش سبک‌تر شود.

حسن روحانی نیز همچون همه آنهایی که پیش از او بر مسند ریاست‌جمهوری این حکومت تکیه زده بودند از گردونه خارج شده است. نگاه به سرنوشت رفسنجانی، خاتمی، احمدی‌نژاد و حالا روحانی گویای این حقیقت ساده است که رژیم اسلامی ماشین تسویه‌حساب رقبای داخلی خودش است.

حسن روحانی به شیوه همه آخوندهای بی‌شرم سخن‌سرایی می‌کند و می‌گوید: “دیگر تردیدی نمی‌ماند که اقلیت حاکم، رسماً و علناً کاهش حضور مردم در انتخابات را می‌خواهند. آن‌ها می‌خواهند انتخابات و صندوق را از تعیین‌کنندگی در سرنوشت مردم بیندازند تا خود بتوانند با تصمیمات محفلی، سرنوشت مردم را تعیین کنند.”

این دلقک درگاه نظام ظاهراً یادش رفته است که خود ۸ سال رئیس‌جمهور، ۱۶ سال دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و نماینده خامنه‌ای در این شورا بوده و به مدت ۲۰ سال هم به‌عنوان نماینده در مجلس حضور داشته است. کسی که همراه با بقیه سازندگان این حکومت در تمامی لحظات به‌سوی مردم آتش گشوده، مردم را به خاک سیاه نشانده و از کشته پشته ساخته. کسی که سکان کشتی این حکومت را در مقطع خیزش دی‌ماه ۹۶ و آبان ۹۸ به دست داشته و از خلق هیچ جنایتی کوتاه نیامده است.

تیپا زدن به روحانی در واقع شلیک حکومت به خود و یاران خود است. حکومت اسلامی نه راه پس دارد نه راه پیش. همچون مار زخم‌خورده‌ای است که به گوشه دیوار چسبیده و نیش دندان نشان می‌دهد. این واقعیت را دیگر نه فقط “متخصصین امور سیاسی”، بلکه همه مردم ایران به‌روشنی تجربه و درک کرده‌اند که عمر درازی برای این رژیم سراپا فساد و جنایت باقی نمانده است. روحانی را در کنار خامنه‌ای و دیگر سرسپردگان این رژیم در دادگاه‌های مردمی ملاقات خواهیم کرد.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *