رژیم اسلامی، عامل اصلی سقط‌جنین در ایران - عطیه نیک‌نفس

رژیم اسلامی، عامل اصلی سقط‌جنین در ایران – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۶۵۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“محمد موحدی آزاد موحدی دادستان کل جمهوری اسلامی در بخشنامه‌ای خطاب به دادستان‌های مراکز استان‌ها از آن‌ها خواسته با هدف “رسیدگی دقیق” و “تمرکز” بررسی پرونده‌های سقط‌جنین درباره تعیین قاضی مجرب و شعب اختصاصی در دادسرای مرکز استان و شهرستان‌هایی که بیشترین فراوانی وقوع جرم گزارش شده، اقدام کنند.”

در جامعه‌ای که رژیم اسلامی حاکم در ایران بر پایه قوانین سراسر ضدانسانی و متوحش اسلامی، بنا کرده است، مردم هر روز، نه‌تنها باید با بحران‌های عدیده‌ای از جمله: معیشت، نداشتن سرپناه، هزینه‌های سرسام‌آور درمان و غیره که مسبب اصلی آنها رژیم اسلامیست دست‌وپنجه نرم کنند، بلکه سرکوبی همه‌جانبه و کشنده را نیز باید متحمل شوند.

جامعه‌ای که اگر در بستر انسانیت و بدون هرگونه تبعیضی بنا شود، هیچ زنی حاضر نخواهد شد جنین خود را سقط کند. اما در ایران با حاکمیت رژیم فاسد و جنایت‌کار اسلامی، درحالی‌که رژیم هر روزه مردم را به دلایل مختلف می‌کشد، چرا باید در این فلاکت و شکنجه، مجبور شد بچه‌ای به دنیا  آورد که حتی نمی‌توان برای شش ماه بعد آن آینده‌ای متصور شد.

از طرفی از منظر رژیم اسلامی زن بودن به‌خودی‌خود جرم است چه برسد به زنی که نافرمانی می‌کند و نقش ماشین تولید بودن را به‌خوبی انجام نمی‌دهد! سقط‌جنین آن زن توسط رژیم جرم‌انگاری می‌شود، حال‌آنکه انتخاب آن زن برای بدنش و جنینی که در بدن او قرار است رشد پیدا کند، مثل باقی موارد در قوانین ضدزن اسلامی، اصلاً اهمیتی ندارد.

جرم و مجرم در این فقره کاملاً مشخص و واضح است، تجسسی نیاز نیست. مجرم اصلی رژیم اسلامیست که با قراردادن مردم در شرایط بسیار سخت معیشتی و البته نبود آزادی بیان و انتخاب، مجبور به کشتن جنینشان می‌کند و جرم حقیقی هم قوانین ضدزن، ضدکودک و اساساً ضدانسانی اسلامی و درکل بودن این رژیم است.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *