"فساد شویی" امام‌جمعه زمین‌خوار! - محسن ابراهیمی

“فساد شویی” امام‌جمعه زمین‌خوار! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در دو روز گذشته، دو بیانیه از طرف “حوزه علمیه امام خمینی تهران” صادر شد که نشان می‌دهند در بیت “کش ندهید” خامنه‌ای، بندوبست برای “فساد شویی” زمین‌خواری آیت‌الله کاظم صدیقی، رئیس این حوزه به جایی رسیده است.

داستان زمین‌خواری “آیت‌الله” کاظم صدیقی را دیگر همه می‌دانیم که چگونه با امضای خودش، شرکتی به نام “پیروان اندیشه‌های قائم” تأسیس می‌کند، خودش و فرزندانش را سهام‌دار و عروسش را بازرس کرده و یک زمین ۴۲۰۰ متری در گران‌ترین نقطه تهران به ارزش ناقابل “حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان” را به مالکیت خود و خانواده‌اش در می‌آورد. یعنی یک‌تنه هم در نقش فروشنده، هم خریدار، هم بنگاه معاملات ملکی، این زمین‌خواری بزرگ را با موفقیت سروسامان می‌دهد و بعد هم با وقاحتی بی‌نظیر که فقط از عهده هفت‌خط‌های عمامه داری مثل خودش بر میاید، در تلویزیون ظاهر شده و می‌گوید روحش هم خبردار نبوده و دشمنانش امضا جعل کرده‌اند تا به اعتماد جوانان کشور به خدمتکاران معصوم نظام ضربه بزنند!

در دو بیانیه اخیر این جملات بی‌سروته را می‌بینید: آیت‌الله شخصاً سند انتقال مالکیت این زمین را امضا کرده است؛ اما گویا توسط یک “فرد امین حوزه با جعل امضای تولیت محترم، اساسنامه‌ای با عنوان غیرتجاری اما با شرح وظایف تجاری و با سهام افراد حقیقی، برای این مؤسسه (“پیروان اندیشه قائم”) تنظیم و ثبت می‌گردد” و آنگاه “تولیت محترم با اعتماد به فرد مذکور” سند انتقال زمین به این شرکت را امضا می‌کند. وقتی این بیانیه حقه‌بازانه را به زبان آدمیزاد ترجمه کنیم متوجه می‌شویم که “تولیت محترم” امضا کرده، بعداً معلوم شده دروغ گفته، بعداً برای رفع‌ورجوع دروغش بیانیه داده‌اند که بله هم امضا کرده و هم امضا نکرده! مخاطبشان البته مردمی نیست که می‌دانند یک روده راست توی شکم این موجودات نیست، بلکه مؤمنین بخت‌برگشته‌ای هستند که هنوز شاید به ابعاد دغل‌کاری آیت‌الله‌ها پی نبرده‌اند.

همین آیت‌الله دزد که در مسئولیت‌های مهم مثل ریاست ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، ریاست دادسرا و دادگاه عالی انتظامی قضات خدمتگزار نظام اسلامی بوده است، در آخرین نمازجمعه تهران همچنان به‌عنوان امام‌جمعه ظاهر شد و در سخنرانی “ولی‌فقیه” به مناسبت آغاز سال جدید حضور پیدا کرد. اتفاقی که نشان می‌دهد در جمهوری اسلامی، دزدان هر چقدر درجه اسلامی‌شان بالاتر، مقام و منصبشان مهم‌تر باشد، دزدی‌هایشان کلانتر و مصونیتشان بیشتر است. بی‌دلیل نیست که مردم برای پرتاب‌کردن این موجودات به قعر لجنزار راهی جز انقلاب نمی‌شناسند!

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *