دزدانی که فروشنده و خریدار خودشان هستند - نسان نودینیان

دزدانی که فروشنده و خریدار خودشان هستند – نسان نودینیان

مندرج در ژورنال شماره ۶۹۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

کاظم صدیقی امروز بالاخره بجای پرده‌برداری از ماجرای ١٠٠٠ میلیارد دزدی به افشای سناریویی از شیوه فساد و دزدی سیستماتیک در حکومت اسلامی پرداخت. بر خلاف کسانی که می‌گویند؛ صدیقی دروغ‌پراکنی کرده، اما او از شیوه و رمز و رموز دزدی به شکل کارتل و خانوادگی پرده برداشت! می‌گوید؛: “در تأسیس این مؤسسه از نظر نوشتن اساسنامه و افراد غفلتی واقع شد و این غفلت و اشتباه از ناحیه من بود”.

کیس دزدی خانوادگی کاظم صدیقی عیان است، او و فرزندانش فروشنده و خریدار هستند. مسئله برای ما سطح افشا و ردیف‌کردن اقلام نجومی دزدی و فساد نیست. این اقلام هر روز به‌منظور عادی‌سازی فساد و دزدی در ده‌ها سایت و صفحه دزدهای حاکم سازماندهی می‌شوند، مردم نیازی به افشای فروش ۴٢٠٠ متر از زمین باغی حوزه علمیه خمینی که صدیقی متولی آن است، ندارند. مردم شرکت “پیروان اندیشه‌های قائم” که زمین‌های دزدیده شده به آنجا منتقل شده و در آذرماه سال گذشته توسط کاظم صدیقی، دو پسر و عروسش تأسیس شده است، را می‌شناسند.

کارگران، بازنشستگان، معلمان و پرستاران با مقایسه سفره روزانه‌شان با زندگی و سفرهای مافوق لوکس اعضای بیت رهبری، سپاه پاسداران، مجلس و حوزه‌های علمیه و امام‌جمعه‌ها و غیره دزدی و فساد را به‌خوبی و هر روز تجربه می‌کنند. تقسیم ثروت میلیاردی توسط اینها انجام می‌شود. ده‌ها نفر امثال صدیقی امام‌جمعه تهران توسط رهبری در سیستم‌های دزدی و فساد هدایت و پرورده می‌شوند، و با ضرب پول‌های میلیاردتومانی ارگان‌ها و موقعیت شغلی را می‌خرند. مردم این اقلیت ناچیز دزد و فاسد و جنایت‌کار را خوب می‌شناسند. لیست و اسامی مسببین فلاکت عمومی را در دست دارند. مسئله مردم زیرورو کردن نظامی است که زندگی مردم را با غارت و دزدی به فقر و فلاکت رانده است.

بی‌دلیل نیست اخیراً همه‌جا می‌گویند بازنشستگان به سیم آخر زده‌اند، بی‌دلیل نیست که کارگران، بازنشستگان، معلمان و پرستاران هر روز در تجمعات اعتراضی فریاد می‌زنند؛ مرگ بر مجلس انقلابی! مرگ بر رئیسی! دولت جنایت می‌کند، مجلس حمایت می‌کند!

انقلاب زن زندگی آزادی با دردست‌داشتن راه‌حل نهایی، آزادی از دست حکومت اسلامی، توسط توده‌های میلیونی برای پایان‌دادن به فلاکت عمومی و در کنترل قراردادن ثروت‌های جامعه در دست شوراها و اعمال اراده مردم، به سرانجام خواهد رسید.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *