پیامبر گوشت‌تلخ، امام علی خشن - محسن ابراهیمی

پیامبر گوشت‌تلخ، امام علی خشن – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

علیرضا پناهیان، یکی از عمامه درشت‌های بیت‌الفساد خامنه‌ای و از سخنرانان دفتر او، در برنامه صداوسیما از پیامبر اسلامشان با صفت “گوشت‌تلخ” و از امام اولشان با صفت “خشن” یادکرد. او گفت: “رسول خدا نه یک رفیق برای خودش و نه برای علی نگه داشت. فکر نکنیم که رسول خدا مهربان بود، امیرالمؤمنین گوشت‌تلخ بود. همه می‌دانستند که ایشان وقتی خشن بود، همه می‌آمدند شکایت می‌کردند که آقا امیرالمؤمنین خشن رفتار می‌کند. بعد می‌فرمود شکایت نکنید از علی ابن ابی‌طالب. او در راه خدا این خشونت را دارد. من مانده‌ام رسول خدا چرا یک باندی برای خودش درست نکرد… خیلی‌ها را می‌تاراند. سیزده سال طول کشید به‌خاطر همین گوشت‌تلخی بود.”

بر منکرش لعنت. همه این صفات بارز رسول خدا را ما مردم ایران از بر هستیم. می‌دانیم که پیامبرتان مثل خودتان یک باندباز هفت‌خط بود و به ضرب شمشیر و خونریزی و باندبازی و خدعه و حقه‌بازی نکبت اسلام را بر مردم تحمیل کرد. با قساوت و خونریزی امام اولتان هم آشنا هستیم. خمینی هنگام یورش به کردستان، ما را با درندگی امیرالمؤمنین خوب آشنا کرد: “مولای ما امیرالمؤمنین سلام‌الله‌علیه شمشیر را کشید هفتصد نفر را در یک روز از دم شمشیر گذراند”! دقیقاً همان قتل عامی که خود امام قاتل علیه زندانیان دهه شصت براه انداخت!

می‌دانیم که جمهوری اسلامی به‌خاطر یک هزارم اظهاراتی شبیه سخنان این آخوند، انسان‌های آزادی‌خواه و شریف را به جرم “سب‌النبی” بالای دار برده است. سر مبارک سخنران بیت اما همچنان زیر عمامه‌اش می‌جنبد و او در یک برنامه تلویزیونی بعد از یک “استغفار” آخوندی به‌خاطر این “جسارت” از هم‌کیشانش طلبکار هم شد که سخنانش “از جانب حسودانی بود که نسبت به امیرالمؤمنین حسادت داشته‌اند… این که ایشان گوشت‌تلخ بود، نظر من نیست؛ بلکه از زبان حسودان گفتم”!

این نشان می‌دهد که مقدس بودن پیامبر و امامان برای این حقه‌بازان سیاسی کشک است. مقدسات اینها پول و ثروت و قدرت و چپاول و دزدی است. از پیامبر و امامان تابو درست کرده‌اند تا زیر سایه شوم مجازات اعدام به نام “سب‌النبی” بدزدند و بچاپند. بی‌دلیل نیست که مردم در انقلاب زن زندگی آزادی نشان دادند که از پیامبر و امامان و مسجد و منبر و عبا و عمامه و حجاب و هر چیزی که بویی از اسلام دارد منزجرند و می‌خواهند این بساط چرکین و خونین را برای همیشه از صحنه زندگی‌شان جارو کنند.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *