سرکنسول جمهوری اسلامی در آلمان پشت درِ بسته- نسان نودینیان

سرکنسول جمهوری اسلامی در آلمان پشت درِ بسته- نسان نودینیان

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

مانفرد پنتس، وزیر امور اروپایی و بین‌المللی ایالت هسن آلمان با ارسال پیامی به سرکنسول‌گری جمهوری اسلامی در فرانکفورت اعلام کرد که منصور آیرم، سرکنسول جمهوری اسلامی اجازه ورود به ساختمان دولت ایالتی هسن آلمان را ندارد. در این مراسم پذیرایی، نمایندگان کنسولی ۹۷ کشور دعوت بودند.

اقدام وزیر امور اروپایی در ارتباط با راه‌ندادن سرکنسول (سردسته لانه جاسوسی و تروریست) جمهوری اسلامی به ساختمان ایالتی هسن آلمان، اقدامی بجا و مهم  است. با این اقدام آقای مانفرد پنتس دل میلیون‌ها ایرانی ضد حکومت اسلامی را شاد کرده است و مورد  احترام همه ما ایرانیان سرنگونی طلب و همه آزادی‌خواهان و قرار می‌گیرد. هر درجه دوری‌جستن از مشتی جانی و تبهکار حرفه‌ای و در منزوی و بایکوت کردن این قاتلان مردم ایران و تروریست‌های حکومت اسلامی، قطعاً باعث بالا رفتن  شأن و حرمت شخصی و ارزش‌های انسانی شما خواهد بود.

در کشورهایی که جمهوری اسلامی مکانی دایر کرده و نامش را “کنسولگری” و “سفارتخانه” گذاشته است به چشم جهانیان در بیش از ۴ دهه گذشته خاک پاشیده است. از نظر مردم آزادیخواه در ایران حکومت اسلامی نماینده مردم نیست. حکومتی تبهکار و قاتل است که جان صدها هزاران نفر را به شیوه‌های مختلف گرفته است، اگر برای مردم آلمان حمل نماد نازیسم و عکس هیتلر به دلیل فاشیسم و جنایت علیه بشریت جرم است و در قانون اساسی و مجوز تظاهرات آثار و نماد فاشیسم هیتلری غیرقانونی است و استفاده از نماد فاشیسم پیگرد قانونی دارد، از نظر مردم آزادیخواه در ایران، هزاران خانواده دادخواه و اعدامیان و جان‌باختگان، همکاری و همراهی و نوشیدن حتی یک فنجان قهوه، با سران ریزودرشت حکومت اسلامی مشمئزکننده و آزاردهنده است.

قامت و شأن انسانی مقامات دولت آلمان از نظر مردم آزادیخواه کوتاه شده است. در لانه‌های جاسوسی دولت آقای مانفرد پنتس ده‌ها نفر از تروریست‌ها، فعالین سیاسی و رهبران اپوزیسیون از جمله فریدون فرخزاد و صادق شرفکندی را ترور کردند، دولت‌های فخیمه آقای مانفرد پنتس با وجود ترورها، برای منادیان قتل‌ها، همچون خاتمی، ظریف و امیر عبداللهیان و… فرش قرمز پهن کرده‌اند. این بساط باید برچیده شود.

تعطیلی سفارت هلند تا اطلاع ثانوی و راه‌ندادن سرکنسول جمهوری اسلامی توسط آقای مانفرد پنتس گامی بسیار کوچک در همراهی با مردم است. بایکوت و بستن لانه‌های تروریستی حکومت تبهکار جمهوری اسلامی خواست مردم آزادیخواه و شعار انقلاب زن زندگی آزادی است.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید
وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi
ایکس:
@Journal_Farsi
واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *