پشت پرده! – یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

فائزه هاشمی می گوید: ابراهیم رئیسی کاره ای نیست عده ای پشت پرده او را اداره میکنند! مرحوم مغفور اکبرخان هاشمی رفسنجانی، ابوی ایشان نیز خیلی به پشت پرده علاقه داشتند. یک فیلمی هم از پشت پرده به دست رسانه های فارسی زبان رسیده که در آن فیلم “بابا” هم فرمودند: یک عده ای خطرناک پشت پرده آقا را اداره می کنند. فائزه هاشمی خود بارها گفته است که “بابا” علاقه داشت در پشت پرده مسائل را حل کند. و در همان پشت پرده بود که تصمیم بر آن شد هاشمی رفسنجانی را سکته اش دهند.

خدا هم با پیامبران در غارها و کوه ها قرار میگذاشت. اون پشت ها، تو پستو و تو غارها می شود تصمیماتی گرفت که شیطان هم انگشت به دهان بماند که من چکاره ام! در دنیای سیاستِ از ما بهتران اصولا پشت پرده بهترین جای عالم است، تصمیم برای بدبخت کردن مردم را جلو چشم مردمان نمی شود گرفت. سوای این حرفها خب اگر بخواهد همه چیز رو باشد پس مفسرین و کارشناسان امور سیاست به چکار می آیند که دنیا را چنان نشان می دهند که گویا یک جایی، یک کسانی برای دویست سال بعدی هم نقشه کشیده اند. باور نمی کنید به نوسترداموس* مراجعه کنید.

فقط بدبختی آنهایی که پشت پرده تصمیم سازی می کنند این است که مردم کف خیابان و جلو چشم همه اراده می کنند و این یعنی حتی اگر تصمیم سازان پشت هفت پرده هم قایم شده باشند آنها را بیرون می کشند.

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *