پایتخت امن آیت الله ها! – مصطفی صابر

مندرج در ژورنال شماره ۲۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“محسن منصوری” استاندار تهران گفته: “ما امن ترین پایتخت دنیا و منطقه را داریم”!

البته در دی ماه گذشته، طبق خبر رادیو فردا،  یک عضو شورای شهر گفته بود:  “در تهران ۲۶ هزار نقطه نا امن وجود دارد”! که فرمانده پلیس تکذیب کرده بود.

باری، از اینهمه گوشی قاپی، کیف قاپی و قمه کشی در روز روشن و دیگر انواع و اقسام قتل و جرم و جنایت اگر بگذریم، در  این پایتخت امن، در اعتراض به افزایش قیمت بنزین حکومت به شقیقه شما شلیک میکند. هواپیمای شما را در آسمان با موشک می زند. نویسنده مبارز را دستگیر می کند یا میکُشد.. اگر اعتصاب کنید حالا اخراج و دستگیری و زندان به جای خود، ممکن است حکم شلاق هم بگیرید. در این امن ترین پایتخت دنیا اگر درویش و بهایی باشید یا اگر به خدا و پیغمبر و خامنه ای بد بگویید ممکن است به جرم مفسد فی الارض و کافر و غیره هزار بلا بر سرتان بیاید. و اگر زن باشید اسیر حجاب و تبعیض و توهین و تحقیر حکومت اسلامی خواهید بود.

قبلا هم مقامات مختلف جمهوری اسلامی از جمله خامنه ای ادعای “امنیت” کرده و مردم  را از “هرج و مرج” ترسانده بودند. اما مبارزه مردم ایران علیه حکومت  روز به روز سازمان یافته تر و مستحکم تر و رادیکالتر میشود. مردم بساط حکومت آیت الله ها و “امنیت” مربوطه شان را برخواهند چید و آزادی و برابری و رفاه و شادی را به نیروی مستقیم خود برقرار خواهند کرد.

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

* نقل قول از ژورنال با ذکر منبع آزاد است: نشریه روزانه ژورنال journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *