آیا میدانستید؟: فراخوان کمک مالی به تلویزیون کانال جدید

مندرج در ژورنال شماره ۳۹۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

آیا میدانستید: تلویزیون کانال جدید به مدت بیست سال، هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته فقط با اتکا به کمک مالی آزادیخواهان، عدالت طلبان و سرنگونی طلبان برنامه پخش می کند؟

آیا میدانستید: تلویزیون کانال جدید از بدو تاسیس با سیاست مبارزه با مذهب، اسلام و حکومت اسلامی شروع به کار کرده و خواهان سرنگونی حکومت اسلامی بوده و هست؟

آیا میدانستید: آزادی و رهایی زنان از چنگال مذهب و جمهوری اسلامی یکی از اصلی ترین و مهمترین و پابرجا ترین سیاستهای تلویزیون کانال جدید است؟

آیا میدانستید: تلویزیون کانال جدید از کوچکترین تا بزرگترین اعتصابات کارگری  را نه تنها مورد حمایت همه جانبه قرار داده که در جهت تقویت، گسترش و تعمیق خواسته های کارگری سرسختانه و دلسوزانه دخالتگری کرده است؟

آیا میدانستید: کانال جدید به هیچ دولتی وابسته نیست و بودجه دولتی ندارد و سیاست این شبکه با تغییر سیاست دولتها عوض نمی شود؟

آیا میدانستید: از اولین روز آغاز بکار تلویزیون کانال جدید، انقلاب علیه جمهوری اسلامی محور و اساس فعالیتش بوده و تماما با هر دسته و جناح حکومت سرسختانه مبارزه کرده است؟

آیا میدانستید: انقلاب زن زندگی آزادی هویت سیاسی و مبارزاتی کانال جدید است و برای پیروزی این انقلاب انسانی از هیچ کوششی دریغ نمی کند؟

آیا میدانستید: هم اکنون کانال جدید به همت دوستدارانش، همزمان از طریق سه ماهواره پخش می شود و سالانه ۱۲۶ هزار دلار فقط برای کرایه این سه ماهواره هزینه پرداخت می شود؟

کمک کنید این صدای حقیقت و انسانیت همچنان پُر قدرت در جهت سرنگونی جمهوری اسلامی مبارزه کند. هر مقدار کمک مالی شما مفید و کارساز است.

 

تماس از طریق: واتساپ،تلگرام و موبایل

۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

تلگرام: https://t.me/journalfarsi

https://journalfarsi.com/2022/01/21/510/

از طرف نشریه روزانه ژورنال: حامی مالی تلویزیون کانال جدید

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *