حکومت اسلامی کودک‌کش باید نابود شود! – سیامک بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۴۰۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

گزارش دیده‌بان حقوق بشر: “نیروهای امنیتی ایران در جریان سرکوب اعتراضات گسترده اخیر، کودکان را به‌طور سیستماتیک و غیرقانونی کشته‌اند، شکنجه کرده‌اند، به آنها تجاوز جنسی کرده و آنها را مفقودالاثر کرده‌اند”.

یک بار دیگر جهان با یک تراژدی دردناک، گزارشی تکان دهنده و بهت‌آور از فجایع مکرر حکومت کودک‌کُش اسلامی با لگدمال کردن حرمت و کرامت انسانی، در ربودن، شکنجه وحشیانه، تجاوز و آزار جنسی و قتل عامدانه و سر به نیست کردن کودکان و نوجوانان، روبرو شده است.

به فاصله کوتاهی پیش از این، جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایرن، طی گزارشی مبسوط از رفتارهای ضد بشری جمهوری اسلامی در سرکوب وحشیانه اعتراضات اخیر، حکومت ایران را به جنایت علیه بشریت متهم کرد. سپس سازمان عفو بین‌الملل نتیجه تحقیقات خود را در همین زمینه منتشر کرد. طی چهار ماه سه گزارش تکان دهنده منتشر شده و کمیته حقیقت یاب توسط سازمان ملل تعیین شده است.

هر سه نهاد دست کم قتل بیش از پانصد نفر از معترضین که شامل هفتاد  کودک از ۲ تا ۱۷ سال بودند را  توسط مأموران امنیتی مستند کرده‌اند. بیش از سی‌هزار نفر طی خیزش انقلابی اخیر ربوده،  دستگیر و شکنجه و زندان شده‌‌اند. چهار جوان به فاصله یک ماه به دار آویخته شده‌اند. به این جنایات تکان دهنده حملات شیمیایی به مدارس و مسموم کردن بیست هزار دانش‌آموز و قتل دو کودک به دلیل مسمومیت شدید را هم اضافه شده است.

خامنه‌ای و کل دستگاه حکومت اسلامی باید به جرم جنایت علیه بشریت در دادگاه‌های معتبر بین‌المللی محاکه و به سزای اعمال فجیع خود برسند. جمهوری اسلامی با همه این جنایات کماکان عضو نهادهای زیر مجموعه سازمان ملل است. بیرحمانه کودک می‌کشد و عضو کنوانسیون حقوق کودک است. فعالین کارگری را سرکوب می‌کند و عضو سازمان جهانی کار است. بزرگترین منبع و حامی تروریسم اسلامی در منطقه و جهان است و عضو دائمی سازمان ملل است! سفارتخانه و دفاتر سیاسی جمهوری اسلامی که اساساً مراکز جاسوسی و تروریستی در کل جهان است کماکان برقرار است.

آنچه مبارزه مردم ایران را تقویت می‌کند تا به زیر کشیدن و نابودی کل دستگاه سراسر جنایت حکومت اسلامی را متحقق کند، بایکوت کامل و اخراج جمهوری اسلامی از تمامی نهادهای معتبر جهانی است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *