نیروهای سرکوب و جنایت علیه کودکان – میلاد رابعی

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

موسس جمعیت امام علی: تجارت جنسی دختران و استفاده از کودکان آسیب‌دیده در نیروی سرکوب رواج

دارد. شارمین میمندی‌نژاد‌، بنیان‌گذار خیریه “جمعیت امام علی” در نخستین‌ مصاحبه‌اش بعد از آزادی از زندان و خروج از کشور، از کودکان آسیب‌دیده‌ای می‌گوید که در ساختارهای نظام تبدیل به نیروی سرکوب سپاه پاسداران و نهادهای امنیتی در اعتراض‌های مردمی می‌شوند.

استفاده از کودکان آسیب‌پذیر به‌عنوان نیروی سرکوب، دست داشتن حکومت در شبکه‌های قاچاق مواد مخدر و تجارت جنسی دختران، توزیع مواد مخدر در مناطق محروم و فقیرنشین به ویژه میان کودکان، استفاده سازمان‌یافته از کودکان برای زباله‌گردی، همه‌و‌همه تنها بخشی از جنایاتی است که حکومت اسلامی به‌صورت مستقیم در آن‌ها دخالت دارد. این‌ها همه معضلات و مشکلاتی هستند که دولت‌های متعارف در جهان امروز میلیون‌ها دلار خرج مقابله با آن‌ها می‌کنند اما جمهوری اسلامی میلیاردها دلار از قبل شرکت در این فعالیت‌ها عایدی کسب می‌کند. به همین دلیل است که می‌گوییم جمهوری اسلامی نه حکومتی منتخب مردم برای رتق و فتق امور، بلکه دشمن و قاتل اصلی مردم است.

تمام مواردی که در بالا به آن اشاره شد اکنون جزئی از حقایقی است که تمام مردم ایران به آن باور دارند و تردیدی در دست داشتن حکومت در این جنایات ندارند. این حکومت از قدرت خود استفاده می‌کند و در هر عرصه‌ای که امکان سودآوری داشته باشد سرمایه‌گذاری می‌کند و سایر رقبا را اعدام و نابود می‌کند. هدف این رژیم و سران ریز و درشت آن فقط و فقط پر کردن هر چه بیشتر جیب‌های گشادشان است. برای رسیدن به این هدف کثیف هیچ ملاحظه‌ای و خط‌قرمزی نمی‌شناسند و به شنیع‌ترین و جنایت‌بارترین اعمال ممکن دست می‌زنند.

مردم همه این فجایع را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند و به همین دلیل مدت‌ها است به کلیت این رژیم نه‌ی بزرگی گفته‌اند، به‌پاخاسته‌اند، انقلاب زن زندگی آزادی را خلق کردند و در حال جدال با این هیولای هزار سر هستند. هیچ سد و مانعی نمی‌تواند مردم را از ادامه این تنها راه و مطلوب‌ترین راه، راه انقلاب، باز دارد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *