انشاءالله دشمن موفق نمیشود! – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۴۶۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

سردار مهدی سیاری جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران: “ضد انقلاب گفته است جمهوری اسلامی نه از حجاب عبور می‌کند و نه می‌تواند پیاده کند”.

به جملاتی دیگر از سردار حکومت توجه کنیم: “دشمن برای سال ۱۴۰۲ مساله بی‌ثبات‌سازی در داخل و انزوا در خارج کشور را پیش‌بینی کرده است اما موفق نخواهد شد”.

تصور کنید که مقامات حکومت با چه کابوسی یا کابوس‌هایی طرف هستند که در هر مناسبتی به خود و نیروهایشان باید دلداری بدهند که انشاءالله دشمن موفق نمیشود. حتی زمانیکه چهل و خرده‌ای نفر از بالاترین مقامات سپاه به خدمت خامنه‌ای میرسند هم مجبورند از ضعف خود، از نارضایتی صفوف خود و از پیشروی‌های دشمن (یعنی مردم) و روحیه بالای جوانان بگویند و ته دل خامنه‌ای را هم خالی کنند. اما جالب‌تر از همه راه‌حل‌های آنها است:

“باید کوشش بر این باشد که نظام را حفظ کنیم تا پیروزی انقلاب به خاطر سستی و ضعف تبلیغ به شکست نرسد وگرنه اسلام تا قرن‌ها سربلند نخواهد کرد”. چه روحیه امیدواری و چه راه‌ حل کارساز و مشعشعی! فقط یک دعای آیت‌الکرسی دستجمعی کم داشت!

اما به حجاب و دین برگردیم. اگر این سردار رشید اسلام! کمی عقل داشت از این حرف‌ها آنهم در جمع طلاب نمیزد. سردار روی دو موضوع بنیادی، سیاسی و ایدئولوژیک حکومت یعنی حجاب و دین انگشت گذاشت که هر دو بیش از هر زمان زیر سوال رفته‌اند. طلابی که پای منبر این سردار بودند بیش از همه از محبوبیت! خود و دین در میان مردم اطلاع دارند‌ و بی‌حجاب‌ها هم گشت ارشاد را توی سوراخ کرده‌‌اند و مجلس و دولت و رهبر را از ارائه حتی یک طرح روی کاغذ عاجز کرده‌اند. سردار چیزی در چنته نداشت جز اینکه ته دل طلاب عزیزش را خالی‌تر کرد.

فقط به سردار که گفته است “بالغ بر ۵۰ سرویس اطلاعاتی دنیا هدفشان نابودی اسلام است” یادآوری میکنیم که اتفاقا آن ۵۰ سرویس اطلاعاتی دنیا هم لااقل تا جایی که به اسلام برمیگردد در کنار جمهوری اسلامی نگران نابودی دین و رشد جنبش ضد اسلامی در ایران هستند که ایران و منطقه را شخم میزند. اما همه آنها با هم و دستجمعی حریف این جنبش عظیم و حرکت تاریخساز مردم نمیشوند. جمهوری اسلامی “نه از حجاب عبور میکند نه میتواند پیاده کند!”.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *