تنفر از ماه محرم در ایران – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۴۸۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

ساعت یک نیمه شب جمعه ۳۰ تیرماه،‌ حمله افراد مسلح و با لباس سپاه به گردشگران در منطقه ییلاقی اوپرت: “سوم محرم، آمدید تفریح”؟

آنها که می زنند و بازداشت می کنند و نیمه شب به چادر گردشگران حمله می کنند همانهایی هستند که دزد و غارتگر و متجاوز اند. آنها که از تفریح مردم در ماه محرم خشمگین اند و به کودکان گردشگر که در چادرها آرمیده اند یورش می برند، همانهایی هستند که کودکان را در جریان انقلاب مهسا شکنجه کرده یا مستقیم به گلوله بسته و کشته اند.

آنها که لب تشنه حسین و دو طفلان مسلم را وسیله کرده اند تا پول پارو کنند همانهایی هستند که مردم سیستان و بلوچستان را از آب آشامیدنی محروم کرده اند. حسین دو بار کشته شده است. یک بار در داستان سرایی های فریبکارانه آخوندهای مفت خور و یک بار دیگر در واقعیت مبارزه سیاسی مردم ایران. و این دومی پایان همیشگی این داستان است.

آنها که ریاکارانه اشک ریختن و بر سر و سینه زدن برای امام حسین را سازمان میدهند، همانهایی هستند که حساب های چند صد میلیون دلاری در ایران و جهان دارند و این بازنشستگان و معلمان و کارگرانند که آه ندارند تا با ناله سودا کنند.

مردم این ریاکاری اسلامی را می بینند. مردم حکومتی که کمر به نابودی زندگی و خوشی و زیبایی بسته است را می بینند و در مبارزه با چنین حکومتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. اسلام در ایران به پایان خط رسیده است. این صنعت، این جنایت سازمان یافته حکومتی را نمی شود با هیچ شیادی و جادو و جنبلی به خورد مردم ایران داد. آنچه که در این روزها اهمیت سیاسی بالایی دارد بی آبروتر کردن روز افزون این دکان دغل و فریب اسلامی است. همچون زنان شجاع در شهرک اکباتان و گردشگران منطقه ییلاقی اوپرت، همه شهرها را به محلی برای ابراز تنفر از مراسم حکومتی ماه محرم کنیم. اسلام و حکومت اسلامی را به گور می سپاریم تا انسانیت و خوشبختی همگانی حاکم بر زندگی همه ما شود.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *