مصلحت نظام، تسلیم به مردم است! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۴۹۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“ولایت به معنی تامین مصالح مردم است لذا باید این ولایت مطلقه باشد”!

“ولایت یعنی اگر حاکم دستوری داد، باید اجرا شود.”!

این احکام، اراجیف آخوند سخیفی به نام محمد مهدی عراقی معروف به محسن اراکی است. او عضو دو ارگان اصلی حکومتی، مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او کسی است که در جریان انقلاب زن زندگی آزادی حکم داد که “همه آنهایی که در اغتشاشات شرکت کردند حتی آن کسانی که مستقیماً قتل انجام نداده باشند شرعاً محارب، مفسد و باغی به حساب می‌آیند.” یعنی ایشان یکی از مسئولین جنایات حکومت اسلامی علیه مردم در ۴۴ سال حاکمیت اسلامی است.

این سخنان بخشا میتواند خطاب به خودیها، به بخشهایی از حکومت باشد که به طور جدی نگران نفرت بی حد و حصر مردم از خامنه ای و خطری که بالای سر او و از این طریق کل حکومت میچرخد هستند؛ خطاب به بخشهای نگران و متزلزل در میان خودیها در طیف اصلاح طلب باشد که فکر میکنند مشروط کردن ولایت مطلقه و شراکت بیشتر خودیها در قدرت شاید بتواند طوفان انقلاب را آرام کند. در واقع این آخوند دارد این بخش از خودیها را نصحیت میکند که به خاطر “مصالح مردم” که منظور مصلحت نظام است، ولی فقیه باید حاکم مطلق باشد.

شاید هم خطابش به مردم است. در این صورت باید گفت صاف و ساده یک ابله به تمام معناست. مردم به او و خامنه ای نشان داده اند که حکومت اسلامی را دشمن و ولی فقیهش را دشمن اصلی “مصالح مردم” میدانند؛ نشان داده اند که از خامنه ای و دینش متنفرند؛ خامنه ای را “رهبر الدنگ”، “رهبر قاتل” خطاب کرده اند؛ عکسهای او را با فریاد “خامنه ای حیا کن، مملکتو رها کن” آتش زده اند؛ با فریاد “مرگ بر خامنه ای” رعشه بر اندام قاتل بزرگ و دار و دسته اش انداخته اند، و بالاخره با انقلاب “زن زندگی آزادی” همه ارکان نظام اسلامی را لرزانده و به خامنه ای اعلام کرده اند که “مصلحت نظام” این است که تسلیم مردم شود. با توجه به همه اینها، روشن است که مردم با شنیدن اراجیف این آخوند، به ریش او و رهبرش می خندند.

احکامی از این قبیل نشان میدهد که مثل همه دیکتاتورها، خامنه ای در اوج توهم به اقتدارش و دار و دسته اش مثل همین پخمه خبرگان در اوج خودفریبی توسط مردم ساقط و مجازات خواهند شد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *