سالگردی هراسناک برای رژیم اسلامی – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۰۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی، در جمع فرماندهان ارشد سپاه پاسداران گفت: “مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است … هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است!”

تصور نکنید که این وزیر اطلاعات، اطلاع ندارد که مردم در خیزش دیماه ۹۶ آخرین میخ بر تابوت مضحکه انتخابات را کوبیدند و به  هر دو جناح نظام اسلامی اعلام کردند که ماجرای شارلاتانیسم سیاسی به نام انتخابات تمام شده است. اینکه او میخواهد این تصویر را بدهد که گویا مساله و “هدف اصلی” مردم در چهارچوب “انتخابات” رژیم دور میزند، صرفا یک حقه بازی تبلیغاتی پوچ برای کم اهمیت جلوه دادن این حقیقت است که هدف اصلی مردم نظام است نه “انتخابات” نظام.

یکسال پیش مردم، انقلاب تمام عیاری علیه تمامیت نظام اسلامی آغاز کردند. انقلابی برای نابودی کامل تمام نهادهای سیاسی، ایدئولوژیک، فرهنگی و هر نشانه ای که با جمهوری اسلامی تداعی میشود. انقلابی تاریخساز که تا پایان دادن به حیات سیاسی نظام اسلامی، تا سپردن این نظام به موزه جنایتکارترین و مرتجعترین نظامهای سیاسی تاریخ جهان از پای نخواهد نشست.

اگر چه وزیر اطلاعات در سالگرد این انقلاب سعی میکند “انتخابات” را برجسته کند، اما حرف دلش در این جمله ظاهرا غیر مهم نهفته است: “هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند”! بله، مردم در سالگرد انقلابشان “ّبرنامه هایی” دارند. آماده میشوند تا نشان دهند که انقلابشان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت. وزیر اطلاعات و همه سران نظام دقیقا از همین برنامه ها نگرانند و به همین خاطر برای رفع خطر کلی برنامه ریخته اند و از سر نگرانی شدید، به هم ریخته اند!

در کنار دستگیریهای وسیع و تهدید و احضار و راه انداختن حجاب بان و دهها اقدام سراسیمه دیگر، سران نظام کمپین روحیه دادن به همدیگر هم راه انداخته اند که دیدار خامنه ای با فرماندهان سپاه نمونه برجسته اش بود. او فرماندهانش را که قرار است اقتدار نظام را نمایندگی کنند و به نظام روحیه و امید بدهند جمع کرد و یک منبر کامل رفت که زمان “خسته شدن و ناامیدی” نیست و لازم است “روحیه” شان را حفظ کنند!

نبردی بزرگ میان مردم و حکومت آغاز شده است. دراین نبرد یکی باید قطعا شکست بخورد و دیگری باید قطعا پیروز شود. هیچ راه میانه ای نیست. بی تردید شکست از آن حکومتی فاسد، از درون پوسیده و منفور در میان مردم است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *