قوادان عمامه دار اربعین! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۰۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

جمهوری اسلامی فقط حکومت یک طبقه مولتی میلیاردر، چپاولگران تا مغز استخوان فاسد، “برادران قاچاقچی پاسدار”، آدمکشان حرفه ای بیرحم، پدوفیلهایی که تجاوز به دختر بچه ها را به قانون تبدیل کرده اند، نیست. جمهوری اسلامی حکومت قوادان عمامه دار هم هست.

حتما در باره فحشای سازمانیافته، دلالی سکس که مردان خدا در کنار حرمهای مقدسشان در قم و مشهد راه انداخته اند شنیده اید. حتما شنیده اید که پیمپ های عبا پوش خدا برای فحشای سازمانیافته دفتر و دستک دارند که در آن قربانیانشان با عکس و مشخصات لیست شده اند. حتما از لحظات غم انگیز این زنان و دختران بی پناه و فقر زده شنیده اید که چگونه توسط قوادان خدا و جمهوری اسلامی با خواندن وردی به نام صیغه برای تجاوز حلال کرایه داده میشوند. این حقایق غم انگیز و نفرت انگیز حتی به رسانه های مجاز هم راه پیدا کرده اند.

ایام اربعین است و حکومت اسلامی میخواهد با نمایش زوار کرایه ای و شیعیان خرافاتی عازم کربلا، به مردم مشتاق انقلاب زن زندگی آزادی در جهان بگوید که هنوز نفس می کشد! اما کافیست مردم دنیا از فساد اسلامی در همین کربلا خبرداشته باشند تا حتی بیشتر به حقانیت انقلاب زنانه در ایران پی ببرند.

مستندی از بی بی سی نشان میدهد که در اربعین، بازار فحشای سازمانیافته توسط قوادان اسلامی برای خدمت به عاشقان امام حسین در کربلا داغ است. شنیدن سخنان دختران نوجوان که قربانی این فحشای سازمانیافته اسلامی هستند حقیقتا غم انگیز است. در مقابل، دیدن بیرحمی دلالان عمامه دار که چگونه خیال مشتریان زوارشان را راحت میکنند که صیغه شان خوانده شده است و میتوانند هر کاری با این بی پناهان کم سن و سال انجام دهند، براستی نفرت انگیز است. این دلالان اسلامی فحشای سازمانیافته، آنچنان در حرفه خود ماهر و بیرحم هستند که میتوانند به شبکه های دلالی سکس در جهان مشاوره دهند!

ابعاد رنج و غم و اندوهی که اسلام سیاسی در قدرت، بر زندگی چندین نسل تحمیل کرده است، هرگز نمیتواند فراموش شود. اما ضربه ای که اسلام در قدرت به خودش زد، از عهده گسترده ترین روشنگریها هم بر نمی آمد. فقط تجربه در قدرت بودن اسلام میتوانست زمینه انقلابی به عظمت “زن زندگی آزادی” را فراهم کند که چشم در چشم آیت الله های قواد فریاد بزند: “هیز تویی، هرزه تویی، زن آزاده منم”! انقلابی که حکومت اسلامی و خود اسلام، هر دو را هدف قرار داده است.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *