خانواده جانباختگان و ادامه انقلاب – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۵۰۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در آستانه سالگرد قتل حکومتیِ مهسا امینی و اولین سالروز انقلاب زن زندگی آزادی ماموران امنیتی شروع به دستگیری و تهدید و زندان خانواده های جانباختگان این انقلاب کرده اند و هر روز شاهد خبر دستگیری و تهدید یکی از خانواده های جانباخته هستیم.

وقتی عزیزانمان را با وقاحت کشتید و به سنگ مزارشان هم رحم نمیکنید ما چیزی برای از دست دادن نداریم.

هیچ زندان و ترفندی نمیتواند ما را از انقلابی که شروع کرده ایم باز بدارد و تا جان در بدن داریم با صدای رسا فریاد میزنیم: ایستاده‌ایم تا پایان – نه میبخشیم نه فراموش میکنیم – محاکمه آمرین و عاملین زن زندگی آزادی.

این غرش بی امان صدای انقلاب است که سران مفلوک و مستاصل حکومت را به وحشت انداخته است. در این دستگیری ها هیچ نشانی از قدرت حکومت برای مهار انقلاب انسانی ما مردم مشاهده نمی شود. تا جایی که می بینیم و واقعیات درون حکومت اسلامی می گوید، هر چه هست تفرقه و ترس از قدرت بی همتای مردم علیه حکومت است.

ما این ترس رژیم را به رسمیت می شناسیم و به قدرت متشکل خود بیش از همیشه واقف می شویم و به انقلاب خود تا سرنگونی جمهوری اسلامی ادامه میدهیم. مبارزات خانواده های جنانباختگان ادامه این انقلاب است. هر خواسته ای که دارند گلوله آتشینی است که در جهت سرنگونی به سوی جانیان اسلامی شلیک می شود و بهتر از همهِ ما، این جانیان اسلامی اند که میدانند یارای ایستادگی در برابر این انقلاب نوین را ندارند. در آستانه ۲۵ شهریور قدمهای ما به سوی سرنگونی استوار تر و اتحاد سراسری ما پایدارتر می شود. دستگیری ها چاره درد بی درمان حکومت اسلامی نیست، فقط آتش خشم ما را شعله ورتر می کند.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *