دشمنان و کابوس خامنه‌ای – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۲۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

باز هم خامنه‌ای از دشمن گفت: “دشمن در دشمنی و نقشه‌کشی خودش جدی است و ما هم در مقابله با دشمن به شدت جدی هستیم”.

صحبت خامنه‌ای قبل از هر چیز بیانگر ابعاد گسترده فعالیت دشمن در آستانه سالروز انقلاب است. دشمن، دشمنی چند ده میلیونی، هیچ شوخی ندارد. نه علیه فقری که به او تحمیل شده، نه علیه حکومت مذهبی، نه حجاب اجباری، نه فساد، نه اعدام نه جنایت، نه تبعیض و بیحقوقی مطلق، نه دادخواهی. دشمن آزادی و رفاه و عدالت و شادی و خوشبختی و همه چیزهای خوب زندگی را میخواهد که از او گرفته‌اید، میخواهد از شر شما خلاص شود و “ایستاده است تا پایان”. قربانی زیاد داده اما از همیشه امیدوارتر و مصمم‌تر است.

خامنه‌ای گفت دشمن نقشه دارد “وحدت ملی و امنیت ملی را بهم بزند”. درست میگوید. وحدت ملی نوع حکومتی و امنیت ملی حکومتی را باید به هم زد و تا اینجا هم پیشروی‌های چشمگیری داشته‌ایم. امنیت مفتخوران را چنان به هم زده‌ایم که از خامنه‌ای تا رئیسی و فرماندهان و آیت‌الله‌ها از صبح تا شب کابوس میبینند و از دشمن و نقشه‌هایش حرف میزنند. در مورد وحدت ملی چیزی به اسم وحدت ملی نداریم. مردم با حکومت و دزدان و مفتخوران حاکم، دشمنی دارند نه وحدت. اما وحدت صفوف خودتان را هم بشدت به هم زده‌ایم. نیمی از خود حکومتیان هر روز دارند انتقاد میکنند و اکثریت نیروی سرکوب هم دیگر دلش با حکومت نیست و چنان ریزش کرده و غیر قابل اتکا شده است که بقول فرمانده نیروی قدس “علی مانده و حوضش”.

بیجهت نیست که خامنه‌ای در این سخنرانی‌اش گفت: “اینی که می گوییم دشمن ضعیف می شود معنایش این نیست که نمیتواند مکر کند، نمی تواند دشمنی کند، نمی تواند ضربه بزند، می تواند. مشغول نقشه‌کشی‌اند ما باید خوابمان نبرد، ما باید غافل نشویم”. همینطور است جناب رهبر. نمیگذاریم خوابتان ببرد. چنان به وسعت کشور در حال توطئه! و نقشه‌کشی و ضربه‌زدن هستیم که خوابش را هم ندیده‌اید. جنگی عظیم در پیش داریم و تا اینجا موفقیت‌های درخشانی داشته‌ایم. مذهبتان رو به نابودی است، حجاب اجباری‌تان رو به محو شدن است، برای یک نفرتان آبرویی باقی نگذاشته‌ایم. در همه زمینه‌ها بحرانی‌تان کرده‌ایم و ضربات سنگینی به نظامتان زده‌ایم و صفوفتان را بشدت متزلزل کرده‌ایم. با اتکا به این پیشروی‌ها، اتحادمان، سازمان‌هایمان، منشورهایمان و جلب افکار عمومی مردم انساندوست در سراسر جهان با امید و اعتماد بنفس تا پایان دادن به بساط منحوس حکومتتان داریم به پیش میرویم.

 

 

سردبیر این شماره ژورنال: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *