هشتم مهر سالگرد جمعه خونین زاهدان – حزب کمونیست کارگری ایران

مندرج در ژورنال شماره ۵۳۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

علیه نسل کشی جمهوری اسلامی به میدان آیید!

به رگبار بستن تظاهرکنندگان زاهدان با گلوله های جنگی در ۸ مهر ۱۴۰۱ و کشتار بیش از ۱۰۰ نفر که بسیاری کودک بودند، فقط وحشیانه ترین نمونه اعمال ستم ملی و مذهبی علیه مردم همیشه محروم و تحت ستم بلوچ نیست، فقط بارزترین مثال از رفتار فوق جنایتکارانه جمهوری اسلامی علیه کل مردم ایران و انقلاب زن زندگی آزادی نیست؛ این مصداق بی چون و چرای نسل کشی و جنایت علیه بشریت است. نه فقط ایران که تمام جهان باید علیه این جنایت به پا خیزد. بشریت باید از اینکه رژیم سفاک و قصاب اسلامی که جنایت جمعه خونین زاهدان را آفرید و هنوز بر سر کار است از خشم بر خود بپیچد.

 

مردم سراسر ایران! ایرانیان ساکن نقاط مختلف دنیا! در سالگرد جمعه خونین زاهدان در هر کجا که هستید با تمام توان به اعتراض برخیزید. به خیابانها بیایید و به هر شکل میتوانید با صدای بلند اعلام کنید که به حکم خون های گرم کودکان و زنان و مردانی که در جمعه سیاه بر کف خیابان های زاهدان ریخته شد و به حکم جنایت های بی شمار دیگر در سراسر ایران، تک تک سران جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و کل ماشین آدم کشی رژیم اسلامی باید به جرم نسل کشی و جنایت علیه بشریت محاکمه و محکوم شوند.

اعلام کنید که ما مردم ایران به نیروی انقلاب خود، به قدرت صف متحد و متشکل کارگران و معلمان و بازنشستگان و دانشجویان و زنان، از تهران و سنندج و تبریز تا مشهد و زاهدان و آبادان، جمهوری کثیف اسلامی را سرنگون خواهیم کرد و حکومت خود را برپا خواهیم کرد که کلام اول آن آزادی و برابری و رفاه همگان باشد و به هرگونه ستم و نابرابری پایان دهد.

مردم، در هشتم مهر ماه به خیابان بیایید و به جنایت مدهش جمعه خونین زاهدان اعتراض کنید و از مبارزه قهرمانانه مردم زاهدان و سیستان و بلوچستان حمایت کنید و انقلاب زن زندگی آزادی را گام دیگری به جلو برانید!

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *