آنها مرگ می‌کارند و زندگی قیچی می‌کنند - سیما بهاری

آنها مرگ می‌کارند و زندگی قیچی می‌کنند – سیما بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۵۴۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“مقام‌های قضایی جمهوری اسلامی از جان‌باختن ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد خبر دادند. نصرالدین صالحی دادستان عمومی و انقلاب این شهر گفته است تیم ویژه برای بررسی موضوع مرگ این ۶ نوزاد تشکیل شده و رئیس بیمارستان هاجر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال‌وبختیاری احضار شده‌اند.”

هر خبری که در رسانه‌های جمهوری اسلامی منتشر می‌شود سند بی‌شمار جنایت رژیم است. ۶ نوزاد در بیمارستان جانشان را ازدست‌داده‌اند. این اولین‌بار نیست که خبری چنین تلخ را از رسانه‌های حکومت می‌شنویم. سال ۹۴ در بیمارستان خمینی ۹ کودک بر اثر عفونت بیمارستانی جان باختند. طی دوران کرونا فقط در یک بیمارستان در مشهد ۱۰۰ کودک جانشان را از دست دادند. در یک سال گذشته علاوه بر بیش از ۷۰۰ نفری که توسط جانیان حاکم اعدام شدند تعداد ۶۴ کودک زیر ۱۸ سال نیز کشته شدند. به این لیست می‌شود موارد بسیار زیادی را اضافه کرد. مسئولین، رئیس بیمارستان احضار می‌کنند. حتماً کمیسیونی هم برای “رسیدگی” تعیین خواهند کرد و همانطور که به پرونده‌های اسیدپاشی و تجاوز به کودکان و حملۀ شیمیایی به مدارس رسیدگی کردند، این را نیز پیگیری خواهند کرد! حقیقتاً شرم بر این آدمکشان!

اینجا ایران است. سرزمینی در چنگال خون‌آشامانی که با جنگ و اعدام و خشونت زنده هستند و این‌گونه ارتزاق می‌کنند. این حکومت استاد دانشگاه و پزشک و پرستار را اخراج و با حوزه‌ای‌های عصر حجری جایگزین می‌کند و آنها هم لابد با دعا و آب تربت و ادرار شتر می‌خواهند بیمارها را درمان کنند. ادرار شتر و دعا و غیره خودشان را شفا نمی‌دهد. به این دلیل است که برای علاج مرض‌های خود سر از بهترین و مدرن‌ترین بیمارستان‌های کشورهای غربی در می‌آورند.

رسیدگی و احضار و شعارهای این جماعت حنای رنگ باخته‌ای است که دارد با اعتراضات مردم پاسخ می‌گیرد. در فردای سرنگونی این کفتاران صفحات این جنایات را در مقابل دوربین‌های جهان ورق خواهیم زد تا دنیا این حجم عظیم از کودک کشی، از پرپر شدن جان‌های شیرین، و از این‌همه سال جنایت را ببیند و به جسارت و ایستادگی ما درود بفرستد. مماشات دول غربی و سکوت آنها در مقابل جنایات هر روزه توسط جمهوری اسلامی را هر گز نخواهیم بخشید. جهان باید با انقلاب ما برای پایان بخشیدن به این همه شقاوت همراه باشد.

حضور صف متحد و فشردۀ ما در خیابان قطعاً به این وضع خاتمه خواهد داد.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *